kastanje Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Hallo ik wil voor gta San andreas drempels maken hoe moet ik dat doen want ik vind dat gta sa wel drempels nodig heeft dat lijkt mij wel grappig alvast bedankt Reageren
White Gold Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Je zou losse drempels kunnen maken en die bovenop de wegen plaatsen, of alle wegen importeren uit de GTA3.IMG en die bewerken met drempels. Ik kan je vertellen dat dit een hels karwei is en dat niemand zich hier aan zou willen wagen. Aangezien je waarschijnlijk (bijna) geen moddeling ervaring hebt kan ik je vertellen dat het voor jou onmogelijk is om dit overal zo één-twee-drie te doen. Als je toch zou willen doorzetten zou je 3Ds Max (dat is het makkelijkst) nodig hebben en daarna enkele tutorials moeten volgen over het hoe en wat. Daarna zou je een drempel moeten ontwerpen en deze met behulp van verschillende tools in-game kunnen zetten op verschillende plekken. Mij lijkt het alvast een onbegonnen zaak, hoewel niet onmogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.