onbekendeIV Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) ik vroeg me af hoe je kassen van het schermpje van mn mobiel? wat voor middeltje heb je daarvoor nodig? telefoon is een samsung M8800 voorbeeld: de krassen zijn ondiep tot ondiep/diep. Als er een foto nodig is van mn scherm vertel het me dan! de krassen zijn geen hinder maar ze staan oh zo slordig Bewerkt: 13 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Wel, er is een bepaalde spray voor ofzo, maar aangezien jouw telefoon touchscreen is werkt dat niet helemaal Tandpasta ofzo heb ik ook wel eens gehoord, maar nogmaals, ik weet niet of dat werkt op een touchscreen en/of je touchscreen daardoor wel heel blijft. Reageren
Isic Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Nee, op touchscreen werkt zo iets niet. Want dan doet touchscreen op plek die je hebt behandelt niet meer. Zei me broer toen ik ook op me touchscreen wou doen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 ik heb er een klein plastic laagje over heen, niet die er op zat toen ik hem kocht maar dat plastic laagje heb ik later gekocht en ik heb helemaal geen last van krassen enz. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 dit is niet te verwijderen. als het te erg word zit er niks anders op dan een nieuw schermpje te kopen. voor mijn samsung star zou dit 60 euro gaan kosten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.