Niiek Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Hoi, Kan je de stealt-mode ook buiten de missie gebruiken, zo ja, hoe ? Niiek Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ja, gewoon door te hurken(logischerwijs met mes in de hand), achter een ped aanwandelen/sluipen al hurkend en dan 'schieten' of 'aanval'. Nu zal CJ Stealth gebruiken . Reageren
Niiek Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 ^ Oké, bedankt, maar kan je ook 'schieten', of bedoelde je de schiet knop ? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Ten eerste, is hurken niet verplicht. CJ zal toch weer opstaan als je aanvalt. Daarnaast bedoelt bij gewoon de schietknop. Edit: Je moet wel de richtknop gebruiken, als je het goed doet zal CJ zijn mes in de aanval houden tot je op de schietknop drukt of tot je slachtoffer te ver weg is. Bewerkt: 13 maart 2010 door Basssss Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Edit: Je moet wel de richtknop gebruiken, als je het goed doet zal CJ zijn mes in de aanval houden tot je op de schietknop drukt of tot je slachtoffer te ver weg is. Je moet de richtknop niet gebruiken hoor, ik gebruik ze nooit wanneer ik het uitvoer, ik hurk... Reageren
Basssss Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Lol, ik richt altijd. Als ik niet richt steekt CJ het mes in de rug van het slachtoffer in plaats van om de nek. Reageren
Niiek Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) oke bedankt, probeer het straks wel even uit Niiek Bewerkt: 14 maart 2010 door Niiek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.