Jump to content

5.1 of 2.0


iefen

Recommended Posts

hoi, een vriend van mij heeft een goede 2.0 headset en hoort in games altijd mensen aanlopen zonder dat hij ze ziet.

nu wil ik dit ook. hij was van plan om een nieuwe headset te kope die 5.1 zijn

toen dacht ik nou dan koop ik die ook.

wij hadden de speedlink medusa nx 5.1 op t oog maar nadat hij bij een vriend een andere 5.1 had geprobeerd was hij helemaal van mening veranderd en wou hij geen 5.1 meer.

hij vind zijn 2.0 beter

nu weet ik niet of ik nu 2.0 of 5.1 moet kopen

wat is beter voor een headset en dan met name voor de voetstappen in een game???

plzz helpme

want ik wil maandag mijn bestelling al plaataen

thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies hoe het zit met de hoofdtelefoons, maar met gewone speakers wel aardig.

Nou ik neem aan dat je weet wat 2.1 en 5.1 inhouden zo niet: 2.1 staat voor 2 speakers en 1 subwoofer en 5.1 staat voor 5 speakers en 'n sub. Dus als je 5.1 hebt heb je van meerdere kanten geluid, zo hoor je het geluid dan van het midden, achter, voor, links en rechts dus daar heb je voor een echte game sensatie meer aan dan hoor je ze écht overal vandaan komen dus het lijkt mij dat 5.1 gewoon beter is. Maar kwaliteit is ook heel belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede 5.1 headset is natuurlijk duurder dan een fatsoenlijke 2.0. Speedlink is (zover ik weet) ook niet zo'n heel goed merk, eerder naar Logitech en Creative enzo gaan kijken.

Wat is het budget?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...