Twister24 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Beste allemaal, Ik mis de monstertruck in GTA IV heel erg, dus ik ging voor een monstertruck mod zoeken. Jammer genoeg is de vering bij alle monstertrucks simpel gezegd bagger. Veel te zacht. Is het niet mogelijk om zo'n monstertruck/rock climber uit GTA San Andreas na te maken? Dat soort vering wil ik! Twist Bewerkt: 13 maart 2010 door Twister24 Reageren
jvj Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Beste allemaal, Ik mis de monstertruck in GTA IV heel erg, dus ik ging voor een monstertruck mod zoeken. Jammer genoeg is de vering bij alle monstertrucks simpel gezegd bagger. Veel te zacht. Is het niet mogelijk om zo'n monstertruck/rock climber uit GTA San Andreas na te maken? Dat soort vering wil ik! Twist In principe hoef je eigenlijk geen nieuwe mod. Je kan gewoon vehicle.ide aanpassen denk ik en de juiste getalwaarden invoeren voor jouw wagen. Reageren
Twister24 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Dat is het juist, ik weet echt niet hoe ik daar mee moet omgaan. Ik heb het al opgezocht, maar ik kom er echt niet uit. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Er is wel een handling editor voor GTA IV, mogelijk dat daar ook instellingen in staan die van pas komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.