Insane Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) ik heb tot nu toe bij de drive school alles op goud gehaald, behalve Burn and Lap. ik rij zo snel mogelijk maar ik win steeds geen goud, weet iemand onder welke tijd je moet zitten voor goud? ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet, ik rij ook geen pionen om dus ik heb 0% damage, en een trainer San Andreas +27 Trainer hier vanaf de site gedown. kan alleen maar aftellende tijd stop zetten en geen optellende tijd die bij Burn and Lap is. Insane Bewerkt: 19 juni 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je moet aan het einde op dat puntentellings lijstje, kijken waar je geen 100% hebt behalve bij schade dan en daar moet je dan iets aan doen (in het begin staat hoe snel je moet zij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 er staat alleen hoe snel je moet zijn voor brons, onder de 40 sec. maar niet voor goud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 er staat alleen hoe snel je moet zijn voor brons, onder de 40 sec. maar niet voor goud Uit m'n hoofd onder de 36 sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Correctie, het is onder de 34 sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 k, bedankt :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterjudo Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Help!!!!!!!! kan iemand voor mij back to school uitrijden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 En als je een kegeltje raakt of er is maar een schrammetje aan je auto kan je geen goud meer halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Jawel je kan de missie wel nog halen maar dan mag je maar een kegeltje omverrijden. Dat trekt wel 20% van je totaal af maar dan heb je tenminste al brons en kan je verder, dus zeker de moed niet opgeven en blijven proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Je wou al een trainer gebruiken zag ik..... Je kan net zo goed een cheat in typen: ANOSEONGLASS maakt alles langzaam zodat je alle tijd hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je wou al een trainer gebruiken zag ik.....Je kan net zo goed een cheat in typen: ANOSEONGLASS maakt alles langzaam zodat je alle tijd hebt ik denk dat hij em voor de xbox heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik denk dat hij em voor de xbox heeft Dat denk ik niet. en een trainer San Andreas +27 Trainer Dus zal hij hem wel voor de PC hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jm Style Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Voor Xbox kun je ook wel trainers hebben...:o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Jawel je kan de missie wel nog halen maar dan mag je maar een kegeltje omverrijden. Dat trekt wel 20% van je totaal af maar dan heb je tenminste al brons en kan je verder, dus zeker de moed niet opgeven en blijven proberen. als je goud wil halen mag je geen één kegeltje omverrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cassie821 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 bij mij lukt da wel prefect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.