Jump to content

Back to School

Insane

Recommended Posts

ik heb tot nu toe bij de drive school alles op goud gehaald, behalve Burn and Lap.

ik rij zo snel mogelijk maar ik win steeds geen goud, weet iemand onder welke tijd je moet zitten voor goud?

ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet, ik rij ook geen pionen om dus ik heb 0% damage, en een trainer San Andreas +27 Trainer hier vanaf de site gedown. kan alleen maar aftellende tijd stop zetten en geen optellende tijd die bij Burn and Lap is.

Insane

Bewerkt: door Insane
Delen op andere websites

je moet aan het einde op dat puntentellings lijstje, kijken waar je geen 100% hebt behalve bij schade dan en daar moet je dan iets aan doen (in het begin staat hoe snel je moet zij)

Delen op andere websites

Jawel je kan de missie wel nog halen maar dan mag je maar een kegeltje omverrijden. Dat trekt wel 20% van je totaal af maar dan heb je tenminste al brons en kan je verder, dus zeker de moed niet opgeven en blijven proberen. :puh:

Delen op andere websites

Jawel je kan de missie wel nog halen maar dan mag je maar een kegeltje omverrijden. Dat trekt wel 20% van je totaal af maar dan heb je tenminste al brons en kan je verder, dus zeker de moed niet opgeven en blijven proberen. :puh:

als je goud wil halen mag je geen één kegeltje omverrijden ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...