Jump to content

Google Sketchup afbeelding

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had vandaag Google Sketchup gedownload en gewoon even wat gerommeld. Ik heb nu alleen maar een basis. Ik ga nog meer voorwerpen maken. Zoals ik al zei: ik ben maar aan het beginnen.

Let niet op de bedrijfsnaam... Gewoon wat fantasie.

6449ra.jpg

Rates en comments?

MVG Grand Theft Auto TOM

PS: is het mogelijk om ook de coponenten een kleurtje te geven?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik meende dat die voertuigen en de klapdeuren standaard in SketchUp zitten. Is dit het geval? Het is namelijk niet netjes om te zeggen dat je dit zelf helemaal gemaakt hebt terwijl je enkel de doos en de tekst hebt gecreëerd. Die ramen en inlaadruimte daar achter lijkt er ook niet op alsof een beginnend SketchUpper dat even maakt. Graag vermelden wat je zelf gemaakt ontworpen hebt en wat je van andere bronnen gepakt hebt. Let hier op, want volgende keer kan je mogelijk 40% krijgen wegens het rippen van model(len) en dat wil je geloof ik niet.

Geplaatst:

Ik zie een zelfgemaakte doos die is aangekleed met google warehouse/standaard sketchup opjecten, en een parking met veel te veel faces. Maak één face en texture die dan, dat ziet er al een stuk netter uit. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb inderdaad alleen de "doos" gemaakt en de parkeerplaatsen. De rest komen van het programma zelf.

@Isic: zoiets bedoel ik ja, maar als ik dat doe kan ik die niet op de componenten plaatsen...

PS: 40% alleen als je niet erbij zet wat gekopieeërd is???emo.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ja, als je iets gebruikt dat je niet zelf hebt gemaakt is het logisch dat je er zoiets bij vermeldt.

Om iets een kleur te geven moet je eerst rechts klikken op het object en "explode" nemen, bijvoorbeeld op de auto's.

Geplaatst:

Ja, als je iets gebruikt dat je niet zelf hebt gemaakt is het logisch dat je er zoiets bij vermeldt.

Om iets een kleur te geven moet je eerst rechts klikken op het object en "explode" nemen, bijvoorbeeld op de auto's.

Thnx! Ik kan dat helaas nu niet doen... Zit bij me oma en opa.puh2.gif Ik ga straks sowieso een hele nieuwe texture maken.thumbsup2.gif Zijn er leden die misschien ideeën hebben voor een texture?loveit.gif Ik wil dat dan namelijk best even uitproberen.puh2.gif

Geplaatst:

Ja, je wekt namelijk de indruk dat je het allemaal zelf gemaakt hebt terwijl dat niet het geval is. Je eist dus de credits voor jezelf op terwijl het andermans werk is.

Onthoud dat je volgende keer losse models en renders in het Picture, Post en commentary moet posten. Voor deze keer houd ik het nog open.

Geplaatst:

Ja, je wekt namelijk de indruk dat je het allemaal zelf gemaakt hebt terwijl dat niet het geval is. Je eist dus de credits voor jezelf op terwijl het andermans werk is.

Onthoud dat je volgende keer losse models en renders in het Picture, Post en commentary moet posten. Voor deze keer houd ik het nog open.

Sorry, zal er de volgende keer aan denken.:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...