MATHIJS Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Heeft iemand een RPG Script voor mij Bewerkt: 14 maart 2010 door MATHIJS Reageren
Wanted Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Klik hier. EDIT: Link geupdate. Bewerkt: 30 maart 2010 door Wanted Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 An Error Has Occurred! The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you. Reageren
sean5874 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 De bedoeling van dit forum is niet dat je om RP scripts gaat vragen. Als je een probleem hebt met een script, kun je dat gerust hier posten. Verder raad ik je aan om specifieker te zijn: - Wat voor soort script moet het zijn (RPG dus) - Wat moet het script doen (jobsystem, cellphone, etc.) - Aan welke eisen moet het script voldoen. Als je veel kant-en-klare scripts wil, raad ik je aan om op het samp forum een kijkje te nemen. Veel succes sean5874 Reageren
Wanted Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 An Error Has Occurred! The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you. Link geupdate. Klik hier voor veel een verzameling van veel gamemodes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.