jeroenvangeel13 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ik kan niet meer daten met denise. ik heb alle missies van de verhaallijn (zonder codes) en ik ging date met die denise nu heb ik 94% en nu is ze nooit meer thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ben je er wel om de goeie tijd?? heb je haar vorige keer meschien vermoord heb ik ook een keer gedaan toen dat dansen niet lukte maar ik heb hem toen niet gesavt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) ben je er wel om de goeie tijd??heb je haar vorige keer meschien vermoord heb ik ook een keer gedaan toen dat dansen niet lukte maar ik heb hem toen niet gesavt Als iets niet lukt dan vermoord je je vriendin? :lol: Zou ik ook doen.Maar inderdaad ik zou het ook niet saven. Bewerkt: 19 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Zorg iig dat je op de goede tijden aanwezig bent, maar je hebt gelijk, dan zijn ze er soms nog niet. Dan is het gewoon een kwestie van iets anders gaan doen en wachten tot ze jou een keertje opbelt ofzo, van 'Waar blijf je nou?'. Grote kans dat ze dan wel thuis is. Hoewel ik wel het gevoel heb dat ze op de pcversie meer thuis zijn dan op de ps2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik kan niet meer daten met denise. ik heb alle missies van de verhaallijn (zonder codes) en ik ging date met die denise nu heb ik 94% en nu is ze nooit meer thuis Soms helpt het om een tijdje ver van los santos je tijd door te brengen bijv in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb haar niet vermoord (dat zou ik nooit doen ) en ze is er nog steeds nooit ben altijd op goede tijd en ik heb het nu al wel 20 X geprobeert maar het lukt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Mijn date met denise is onder de 0%. :lol: Ik heb wel wat beters te doen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 probeer een tijdje wat anders te doen dan alleen maar kijken of denise er is... ga tags zoeken of iets anders en ga dan weer een keer kijken of ze er is... helpt dit niet, save dan je game op een ander bestand en ga op dat bestand iets eten ofzo en save die game dan over je eigen bestand... @*****MARCO*****: daar heeft hij lekker veel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ehm, ik heb nu 2 vriendinnen, en heb et wel aardig door hoe et werkt enzo. Maar toen ik met Denise ging, had ze me na 4 dagen al gedumpt. Is er een manier om haar terug te krijgen? Bij bijvoorbeeld Michelle zou je misschien weer naar de driving school kunnen gaan als het uit is gegaan....? Enig idee hoe ik Denise terugkrijg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Okay, bedankt. Is het dat wel mogelijk om de Pimp Suit op een andere manier te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Waarneer kun je daten dan?ik zit nu al op de 2de eiland!Ik weet niet als ik naar de 3de kan maar hoe kun je naar je vriendin en hoe is ze aan gegeven op de map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Na Burning Desire is Denise je vriendin. En die zie je op de map aangegeven met een hartje. Maar niemand weet hoe ik de Pimp Suit nog kan krijgen? die krijg je normaal bij 100% Denise, maar ik ga nie meer met haar Bewerkt: 23 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Thunder Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dan geen pimp suit voor jou, vriend heb je toch verder geen hol aan, je kan je stoer gezette tattoo's en je borstspieren niet meer zien.. En voor het spel maakt het volgens mij geen donder uit waar je in loopt, al is het in je pendek. ik loop al wekenlang op blote voeten te hollen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 je krijgt de pimp kleren bij een missie, in de 3de stad. dan wordt millie (zoiets) je vriendin, and de pimp kleren zitten in de klerenkast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.