Jump to content

data kan niet meer

jeroenvangeel13

Recommended Posts

ben je er wel om de goeie tijd??

heb je haar vorige keer meschien vermoord heb ik ook een keer gedaan toen dat dansen niet lukte  maar ik heb hem toen niet gesavt

Als iets niet lukt dan vermoord je je vriendin?

:lol: Zou ik ook doen.Maar inderdaad ik zou het ook niet saven. ;)

Bewerkt: door *****MARCO*****
Delen op andere websites

Zorg iig dat je op de goede tijden aanwezig bent, maar je hebt gelijk, dan zijn ze er soms nog niet. Dan is het gewoon een kwestie van iets anders gaan doen en wachten tot ze jou een keertje opbelt ofzo, van 'Waar blijf je nou?'. Grote kans dat ze dan wel thuis is. Hoewel ik wel het gevoel heb dat ze op de pcversie meer thuis zijn dan op de ps2...

Delen op andere websites

ik kan niet meer daten met denise. ik heb alle missies van de verhaallijn (zonder codes) en ik ging date met die denise nu heb ik 94% en nu is ze nooit meer thuis :(

Soms helpt het om een tijdje ver van los santos je tijd door te brengen bijv in las venturas

Delen op andere websites

ik heb haar niet vermoord (dat zou ik nooit doen :D ) en ze is er nog steeds nooit ben altijd op goede tijd en ik heb het nu al wel 20 X geprobeert maar het lukt niet :(

Delen op andere websites

probeer een tijdje wat anders te doen dan alleen maar kijken of denise er is...

ga tags zoeken of iets anders en ga dan weer een keer kijken of ze er is...

helpt dit niet, save dan je game op een ander bestand en ga op dat bestand iets eten ofzo en save die game dan over je eigen bestand... ;)

@*****MARCO*****: daar heeft hij lekker veel aan ;)

Delen op andere websites

Ehm, ik heb nu 2 vriendinnen, en heb et wel aardig door hoe et werkt enzo.

Maar toen ik met Denise ging, had ze me na 4 dagen al gedumpt. Is er een manier om haar terug te krijgen?

Bij bijvoorbeeld Michelle zou je misschien weer naar de driving school kunnen gaan als het uit is gegaan....?

Enig idee hoe ik Denise terugkrijg?

Delen op andere websites

dan geen pimp suit voor jou, vriend :puh:

heb je toch verder geen hol aan, je kan je stoer gezette tattoo's en je borstspieren niet meer zien..

En voor het spel maakt het volgens mij geen donder uit waar je in loopt, al is het in je pendek.

ik loop al wekenlang op blote voeten te hollen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...