Justinn Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Ik heb thuis een Sd Waar je dan weer zoon Mobile Kaartje in kan stoppen dat gebruik ik voor muziek op me mobiel Maar telkens als ik me kaartje erin stop in me pc Kan hij hem niet lezen. Hij is iedergeval niet Nieuw het kaartje heb ik al iets van 1 jaar en hij deed het toen wel dit is mijn kaartje http://images.tweaktown.com/imagebank/news_prMicroSDHCCLASS48G-01a_full.png alleen op dat grote kaartje letten niet op dat kleine (dat is dat mobile kaartje) Als je me kunt helpen dankje Bewerkt: 14 maart 2010 door Justinn Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 gewoon je mobiel zelf verbinden met de pc Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Kan je pc de microSD kaart zelf ook niet lezen? EDIT: @Hierboven: Dat kan ook. Mvg, Flitskikker Reageren
Justinn Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Ik heb thuis een Sd Waar je dan weer zoon Mobile Kaartje in kan stoppen dat gebruik ik voor muziek op me mobiel Maar telkens als ik me kaartje erin stop in me pc Kan hij hem niet lezen. Hij is iedergeval niet Nieuw het kaartje heb ik al iets van 1 jaar en hij deed het toen wel dit is mijn kaartje http://images.tweaktown.com/imagebank/news_prMicroSDHCCLASS48G-01a_full.png alleen op dat grote kaartje letten niet op dat kleine (dat is dat mobile kaartje) Als je me kunt helpen dankje Edit: nee kan niet heb geen kabeltje ervoor en me pc kan hem niet lezen Edit: Oops Srry voor dubbel post Edit: Nee Er zijn geen driver en die waren er ook niet Edit: Er zit geen stof in heb al geblaast, ik heb een andere adapter geprobeert via een usb aansluiting maar dan krijg ik het zelfde effect en het kleine kaartje doet het gwn in me mobiel Edit: Wat heeft dat voor zin hij staat altijd al van de lock af Bewerkt: 14 maart 2010 door Justinn Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 zijn er wel drivers geinstalleert? voor bijvoorbeeld je mobieltje is er altijd wat mee gelevert om te kunnen verbinden enzo. Reageren
ikt Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 zijn er wel drivers geinstalleert? voor bijvoorbeeld je mobieltje is er altijd wat mee gelevert om te kunnen verbinden enzo. Da gut nogal moeilijk hè? Geen kabeltje OP: Je kunt tijdelijk met BlueTooth verbinding maken om bestanden te verzenden. Hoef je ook niet steeds je telefoon te ontmantelen. Maar dat SD ding is wel een probleem. Zit er misschien stof in? Of probeer een andere Micro-SD adapter. Of is het kleine kaartje kapot? Reageren
Froop Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Haal je SD-kaartje van de lock aan de zijkant, should do the trick. Reageren
dangerwolf Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) meestal is het probleem het lockschuifje aan de zijkant, switch 'm, probeer het nog eens, en werkt het niet, dan kun je dat iig al uitsluiten;) Succes;) @Froop, ben al stil Bewerkt: 23 maart 2010 door dangerwolf Reageren
Froop Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 meestal is het probleem het lockschuifje aan de zijkant, switch 'm, probeer het nog eens, en werkt het niet, dan kun je dat iig al uitsluiten;) Succes;) Geweldig antwoord, ben je daar helemaal zelf opgekomen? :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.