randolph Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) hallo, ik heb windows 7 32 bit en heb gta san andreas hier op ge instaleerd met de cd doet ie het gewoon maar naar ik de crack er op heb gezet voor samp werkt ie niet meer en geeft ie gta.sa werkt niet meer hoe kan dit? zou iemand mij hier mee kunnen helpen ? mvg Randolph Koops Bewerkt: 14 maart 2010 door _KoE_Mzungu Afbeelding verwijdert. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 De afbeelding was veel te groot en uitermate onduidelijk -> verwijderd. Verplaatst naar het SA-MP subforum. Daarnaast is het gebruik van een crack op zich al merkwaardig, hoe dit zich verder ontwikkelt laat ik verder over aan de moderators van de MP-fora. Reageren
randolph Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 ik heb het alvoor elkaar ik was vergeten de audio bestanden te instaleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.