Jump to content

thunder & lightning


llllllllll

Recommended Posts

Ik heb dit ZELF gemaakt, gewoon helemaal uit de losse pols:

post-83754-1268592079,71.jpg

of wat vind je van:

post-83754-1268592094,16.jpg

best wel ardig huh, voor de eerste keer

:EDIT:

Weer 1 maar mét achtergrondje :)

post-83754-1306268901,26.jpg

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt moeilijk, met PS is dit gewoon met 1 pixel pencil gewoon die bliksemschicht maken en dan outerglow erop zetten.

Niet echt moeilijk, met dit soort stomme argumenten is dit gewoon met 1 woord af te kraken: gewoon die reagereen knop laten en tape om je hand plakken zodat je niet meer kan reageren met dit soort nuttolze posts.

---

De eerste kun je duidelijk zien dat je dat met pencil gedaan hebt, de tweede spreekt me wat meer aan. Het zou me eigenlijk wat boeiender lijken als je er een korte animatie van maakt van een paar frames, waarbij je een stock pakt van een landschap waar de lucht betrokken bij is, en waar je juist vanuit de wolken onweer laat komen. Veel succes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt moeilijk, met PS is dit gewoon met 1 pixel pencil gewoon die bliksemschicht maken en dan outerglow erop zetten.

Niet echt moeilijk, met dit soort stomme argumenten is dit gewoon met 1 woord af te kraken: gewoon die reagereen knop laten en tape om je hand plakken zodat je niet meer kan reageren met dit soort nuttolze posts.

---

De eerste kun je duidelijk zien dat je dat met pencil gedaan hebt, de tweede spreekt me wat meer aan. Het zou me eigenlijk wat boeiender lijken als je er een korte animatie van maakt van een paar frames, waarbij je een stock pakt van een landschap waar de lucht betrokken bij is, en waar je juist vanuit de wolken onweer laat komen. Veel succes. :tu:

ja, ik was er al mee bezig, maar dit is om mn computer te modden :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...