onbekendeIV Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) met deze mod krijg je een getunende stretch maar wat zit er allemaal op?? nieuwe motor nieuwe texturen interieur andere velgen bodykit spoiler angepaste front nieuwe kont bij V1.2 Jetmax moter bij V1.2 er is een speciale overtuned versie 1.2 deze is apart van de normale orgineel: DOWNLOAD Bewerkt: 29 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
Beagle Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ziet er erg mooi uit, je ziet wel dat je skills verbeterd zijn. Ga zo door ! Aan de achterkant -> zijkanten zit wel een rare hoek, misschien kan je die nog een beetje uit smoothen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ziet er erg mooi uit, je ziet wel dat je skills verbeterd zijn. Ga zo door ! Aan de achterkant -> zijkanten zit wel een rare hoek, misschien kan je die nog een beetje uit smoothen. dankje voor je reactie, ja mn skills zijn zich aan het verbeteren. ik ga naar dat hoekje kijken en fixen Reageren
White Gold Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ziet er goed uit! Je tweede versie ziet er nu ook al zeer goed, zo niet veel beter, uit. Veel beter dan de oude Stretch in ieder geval, keep it up! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 update zie eerste post! Reageren
White Gold Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Ziet er echt heerlijk uit, niks op dit model aan te merken! Ik heb misschien wel nog een idee, misschien dat je op de voorkant een soort van 3D logo kan schroeven, net zoals Mercedes en Jaguar dit vroeger hadden. Misschien dat dat de bak wat meer allure kan mee geven. Succes in ieder geval met de laatste fixes aan dit project of aan je volgende, dit belooft namelijk veel goeds. Keep it up! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 update zie eerste post! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 coole mod dankje! Reageren
sampfan13 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 coole mod dankje! Ik heb alleen 1 probleem mn wielen zijn wit :S ik moet ze eerst tune en dan zijn ze pas normaal Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 coole mod dankje! Ik heb alleen 1 probleem mn wielen zijn wit :S ik moet ze eerst tune en dan zijn ze pas normaal heb je wel de TXD vervangen? Reageren
sampfan13 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) coole mod dankje! Ik heb alleen 1 probleem mn wielen zijn wit :S ik moet ze eerst tune en dan zijn ze pas normaal heb je wel de TXD vervangen? Ja gedaan Bewerkt: 10 april 2010 door sampfan13 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 De laatste vind ik de mooiste, maar iedereen zijn smaak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.