Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

met deze mod krijg je een getunende stretch maar wat zit er allemaal op??

nieuwe motor

nieuwe texturen interieur

andere velgen

bodykit

spoiler

angepaste front

nieuwe kont bij V1.2

Jetmax moter bij V1.2

er is een speciale overtuned versie 1.2 deze is apart van de normale

orgineel:

409_Stretch.jpg

DOWNLOAD

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ziet er erg mooi uit, je ziet wel dat je skills verbeterd zijn. Ga zo door :tu:! Aan de achterkant -> zijkanten zit wel een rare hoek, misschien kan je die nog een beetje uit smoothen.

Geplaatst:

Ziet er erg mooi uit, je ziet wel dat je skills verbeterd zijn. Ga zo door :tu:! Aan de achterkant -> zijkanten zit wel een rare hoek, misschien kan je die nog een beetje uit smoothen.

dankje voor je reactie, ja mn skills zijn zich aan het verbeteren.

ik ga naar dat hoekje kijken en fixen :*D

Geplaatst:

Ziet er goed uit! Je tweede versie ziet er nu ook al zeer goed, zo niet veel beter, uit. Veel beter dan de oude Stretch in ieder geval, keep it up!

Geplaatst:

Ziet er echt heerlijk uit, niks op dit model aan te merken! Ik heb misschien wel nog een idee, misschien dat je op de voorkant een soort van 3D logo kan schroeven, net zoals Mercedes en Jaguar dit vroeger hadden. Misschien dat dat de bak wat meer allure kan mee geven. Succes in ieder geval met de laatste fixes aan dit project of aan je volgende, dit belooft namelijk veel goeds. Keep it up!

• 2 weken later...
Geplaatst:

coole mod :)

dankje! :D

Ik heb alleen 1 probleem mn wielen zijn wit :S ik moet ze eerst tune en dan zijn ze pas normaal

Geplaatst:

Ik heb alleen 1 probleem mn wielen zijn wit :S ik moet ze eerst tune en dan zijn ze pas normaal

heb je wel de TXD vervangen?

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

heb je wel de TXD vervangen?

Ja gedaan

Bewerkt: door sampfan13
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...