.Senne Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Hee forummers, Heb me vanmiddag bezig gehouden met het maken van een intro voor een Modern Warfare 2 montage die ik binnenkort ga samenstellen. Ik zou graag wat reacties hebben met wat je goed/slecht vindt, zodat ik dat eraan kan veranderen. Een intro moet namelijk de kijker laten blijven kijken, en daarom moet ie goed zijn. http://www.youtube.com/watch?v=9lmpr0OhobU Dank bij voorbaat, Senne Reageren
Emaitroy Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ik vind 'm goed. Je hebt een stukje film gepakt wat je niet erg vaak ziet in de filmpjes over cod6, en dat boeit, want je gaat kijken wat het nou ookalweer was. Als je cod6 helemaal niet kent is het ook erg vet, nog beter zelfs. Nou de rest nog succes! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Het geluid... de frequentie is veel te laag. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Het is gewoon een stuk film uit de cutscene met wat tekst? Dat stuk krijg je ook in het fimpje als je te lang niks doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.