Jump to content

een paar vragen


superxtom

Recommended Posts

hallo, ik ben net nieuw hier. dus het kan zijn dat ik iets verkeerd doe maarja.

ik heb 5 maanden gta 4 in mijn bezit. eerst installeerde ik hem op onze gezamelijke computer. dat ging niet. als ik aan het lopen was in het spel of aan het rijden of stil stond kon ik maar twee meter voor mij uitkijken en voor de rest was er een dikke grijze mist (leek). meer was er niet. toen heb ik hem geinstalleerd op mijn vaders laptop. daar deed hij helemaal niks. 3 maanden later had mijn vader een laptop gekocht. de hp pavilion dv6 2090-eg daar doet hij het uistekend op maar mijn vader is veel weg. dus zijn laptop ook. dus dat is een van de redenen waarom ik een laptop wil. maar verder wil ik gewoon niet op een plek vastzitten met een computer. lekker op de bank. of bij een vriend. ik wil ook nog wat word en excel dingen erop gaan doen en natuurlijk internetten maar dat spreekt voor zich. tot nu toe heb ik alleen nog maar gta 4 in het weekend kunnen spelen. dat is natuurlijk zonde als je zo'n goed spel hebt!! :*D

ik heb hieronder een bestand bij gevoegd. ik wil een van die laptops kopen. kunnen jullie mij zeggen welke het beste is?

verder lukt mij de swingset glitch niet. kunnen jullie mij uitleggen hoe die werkt.

gr. superxtom

laptop.doc

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • superxtom

    24

  • wesley123

    13

  • Sprunk

    5

  • Kryziek

    4

De swingsetglitch werkt zo: Je pakt een auto en gaat met de achterkant tegen de middelste stang van de linker schommel aanrijden. Hij werkt niet meteen dus je moe teven doorgqaan. Uiteindelijk vlieg jee weg

Link to comment
Delen op andere websites

geen van die laptops is goed genoeg om het te spelen, daarbij staat de grafische kaart er nog neit eens bij

waar ligt het dan aan? het grafisch geheugen is goed genoeg bij alle laptops. ram geheugen ook. is het de prosecor? de prossesoren voldoen volgens mij aan de minium eisen. ik dacht zelf het meest aan de Compaq CQ61-445ed. bij de wehkamp is hij 410 euro. 1918 mb op de videokaart dat is super veel of niet dan. en de prossecor is net goed genoeg toch.

Bewerkt: door superxtom
Link to comment
Delen op andere websites

De minimum eisen zijn goed genoeg op het spel op te starten. Niet om het spel te spelen. Het enige wat jij krijgt met die laptops is een stad gemaakt van Lego omdat de graphics op het laagst zullen staan.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

De minimum eisen zijn goed genoeg op het spel op te starten. Niet om het spel te spelen. Het enige wat jij krijgt met die laptops is een stad gemaakt van Lego omdat de graphics op het laagst zullen staan.

??? de videokaart is toch goed genoeg? ik snap er zelf niet veel van

Link to comment
Delen op andere websites

geen van die laptops is goed genoeg om het te spelen, daarbij staat de grafische kaart er nog neit eens bij

waar ligt het dan aan? het grafisch geheugen is goed genoeg bij alle laptops. ram geheugen ook. is het de prosecor? de prossesoren voldoen volgens mij aan de minium eisen. ik dacht zelf het meest aan de Compaq CQ61-445ed. bij de wehkamp is hij 410 euro. 1918 mb op de videokaart dat is super veel of niet dan. en de prossecor is net goed genoeg toch.

ja gedeeld geheugen, en je hebt er geen zak aan. ik zie nergens een athlon boven de 2.4GHz en volgens mij vergeet je ook nog eens dat het een laptop is

De minimum eisen zijn goed genoeg op het spel op te starten. Niet om het spel te spelen. Het enige wat jij krijgt met die laptops is een stad gemaakt van Lego omdat de graphics op het laagst zullen staan.

??? de videokaart is toch goed genoeg? ik snap er zelf niet veel van

leuk dat je dat kunt weten zonder dat er een videokaart bij staat

Link to comment
Delen op andere websites

geen van die laptops is goed genoeg om het te spelen, daarbij staat de grafische kaart er nog neit eens bij

waar ligt het dan aan? het grafisch geheugen is goed genoeg bij alle laptops. ram geheugen ook. is het de prosecor? de prossesoren voldoen volgens mij aan de minium eisen. ik dacht zelf het meest aan de Compaq CQ61-445ed. bij de wehkamp is hij 410 euro. 1918 mb op de videokaart dat is super veel of niet dan. en de prossecor is net goed genoeg toch.

ja gedeeld geheugen, en je hebt er geen zak aan. ik zie nergens een athlon boven de 2.4GHz en volgens mij vergeet je ook nog eens dat het een laptop is

De minimum eisen zijn goed genoeg op het spel op te starten. Niet om het spel te spelen. Het enige wat jij krijgt met die laptops is een stad gemaakt van Lego omdat de graphics op het laagst zullen staan.

??? de videokaart is toch goed genoeg? ik snap er zelf niet veel van

leuk dat je dat kunt weten zonder dat er een videokaart bij staat

het gaat toch om het geheugen. bij de compaq is de videokaart een ATI Radeon HD 4200. ik koop toch een van deze laptops dus willen jullie mij zeggen welke het beste is

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Bij een videokaart zijn er meerdere aspecten waar je op moet letten:

- Graphics Processing Unit

- Core Clock

- VRAM snelheid

- VRAM soort(ddr2,gddr3,gddr4,gddr5)

- Hoeveelheid VRAM(al maakt dit niet heel veel uit, je hebt ook goede kaarten met maar 512MB VRAM.)

- Soort aansluiting voor in kast( PCI, PCI-e, AGP)(PCI-e is het nieuwst)

En dit zijn een paar van de belangrijke aspecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. :D

Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. :D

Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. :tu:

ga iemand anders op fout advies zetten ofzo :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. :D

Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. :tu:

ben ik het helemaal mee eens

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. :D

Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. :tu:

ben ik het helemaal mee eens

okee, dus jij koopt leiver een kaart die 10 keer goedkoper is en 50 keer slechter? nou ik niet, vooral als je bedenkt dat je ermee niks gaat starten.

leuk trouwens dat je hulp vraagt enzo maar dan zulke domme reacties maakt

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor.

Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor.

Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. :D

Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. :tu:

ga iemand anders op fout advies zetten ofzo :duh:

geeft niet hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...