superxtom Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Het gaat echt niet alleen om het geheugen hoor. Je hebt dit prulletje met 1GB VRAM of deze überkaart die 50x sneller is dan dat prulletje. Er spelen nog veel meer aspecten bij dan alleen geheugen, hoor. Dat prulletje is wel meer dan 10x goedkoper dan die superkaart. Je moet prijs/kwaliteit tegen elkaar afwegen. ben ik het helemaal mee eens okee, dus jij koopt leiver een kaart die 10 keer goedkoper is en 50 keer slechter? nou ik niet, vooral als je bedenkt dat je ermee niks gaat starten. leuk trouwens dat je hulp vraagt enzo maar dan zulke domme reacties maakt dat ook weer niet. het hoeft niet het beste van het beste te zijn. zolang het maar betaalbaar is 150 euro ofzo Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 en is deze goed genoeg? Acer Aspire 5538G-314G50Mn Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Nee, helaas. De processor en de videokaart zijn (veel) te slap voor GTA IV. Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 en deze Acer Aspire 7740G-624G50MN Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 en deze Acer Aspire 7740G-624G50MN Daarmee kun je GTA IV op medium instellingen spelen. Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 en deze. hij hoeft alleen maar op te starten en zonder al teveel schokjes te spelen zijn. dus geen hoge graphics nodig. Acer Aspire 3935-864G25MN Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 zoek er 1tje die net zoals de vorige is maar GEEN ecer is, acer heeft waardeloze OEM software, waardeloze kwaliteit en waardeloze service Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dat was een paar jaar geleden nog wel zo ja. Tegenwoordig is dat niet zo erg meer. En die OEM software kun je zo verwijderen. Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dat was een paar jaar geleden nog wel zo ja. Tegenwoordig is dat niet zo erg meer. En die OEM software kun je zo verwijderen. maar is die laptop nou goed genoeg om het spel op te starten enz. of niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dat was een paar jaar geleden nog wel zo ja. Tegenwoordig is dat niet zo erg meer. En die OEM software kun je zo verwijderen. nou ik lees nog vaak zat over acer pc's die kapot gaan. Op mijn broertjes laptop is ook geen deinstaller te vinden voor de OEM software en zelfs een techneut kon het neit verwijderen, die pc is een jaar oud. De geluidskaart is ervan al kapot, de wabcam is ook al kapot, er zit een bladerwieltje aan voor geluidsvolume, die werkt amper en als hij het al doet doet hij het neit goed ook. Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Nee, die laptop is niet goed genoeg. @ wesley, Aub geen ruzie ik weet dat je chaggie bent Maar op internet enzo hoor je alleen de pech gevallen, de laptop eigenaren die geen problemen hebben hoor je niet. Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) kunnen jullie mij misschien een tip geven voor een laptop waarop hij waarschijnlijk opstart. voor een redelijke prijs. Bewerkt: 16 maart 2010 door superxtom Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 deze misschien Sony Vaio VPCF11M1E/H Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 dat is een erg goede laptop, echter is de prijs van een Vaio enorm hoog. Een HP of packard bell hebben bijvoorbeeld een betere prijs/kwaliteit garantie Reageren
superxtom Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 dat is een erg goede laptop, echter is de prijs van een Vaio enorm hoog. Een HP of packard bell hebben bijvoorbeeld een betere prijs/kwaliteit garantie oke bedankt, maar noem eens een model ofzo;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.