Jump to content

een paar vragen


superxtom

Recommended Posts

Packard Bell = Acer, maar dan nóg slechter. Het is niet voor niets 'Packard Hell'.

Geef ons eens je budget superxtom, dan kunnen we je wellicht helpen. Zonder een budget kunnen wij niets beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • superxtom

    24

  • wesley123

    13

  • Sprunk

    5

  • Kryziek

    4

packard bells zijn budget laptops, ze werken echter uit eigen ervaring goed. de pc van mijn broertje met vista basic draait stukken beter dan de acer van mijn andere broertje met vista premium met stukken meer geheugen draait echt als dikke poep. Ook mijn eigen pc was origineel een packard bell, nooit spijt gehad van de aankoop, ik was zo van de OEM software af, in tegenstelling tot de Acers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier beneden ook een Packard Bell staan (zo'n vijf jaar oud schat ik nu), werkt ook perfect. Ik heb nu ook geen OEM software erop staan (weet eigenlijk niet of het er überhaupt op stond). Even een vergelijking. Daar zit een cardreader in, in de Acer naast me zit een card reader. Ik stop een SD kaartje in de Packard Bell, hij opent netjes. Ik stop een SD kaartje in m'n Acer'tje. Wat denk je? Hoor heel wat gekraak als ik hem erin wil doen (pinnetjes zijn dus waarschijnlijk kapot), als ik geluk heb flikkert het lampje dat er iets in zit, en er verschijnt niks op m'n scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ik heel fijn voor jullie dat de Packard Bell van jullie het wel goed doet, maar het blijft helaas wel gewoon een minder goed merk. Ook persoonlijke ervaringen met Packard Bell zijn niet in het voordeel van PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als je slim bent.. Koop je voor die 700/800 euro gewoon een véél betere vaste computer.

Ik heb mijn computer exclusief harde schijf en kast en beeldscherm, toetsenbord, muis.. voor 500 euro gekocht, zelf in elkaar gezet enzo, en een harde schijf+kast+beeldscherm+toetsenbord+muis is, als je het goed doet, geen 300 euro extra ofzo... Een kast heb je vast nog wel liggen van een oude pc... Met wat geluk heb je ook een muis(evt. een oude muis die je bij de laptop gebruikte) enzovoort.. Schermpje ophalen bij b.v. de Makro ofzo(ik heb mijn 19 inch Samsung Syncmaster voor 30 euro bij de makro gekocht, dus da's best te doen!)

Ik draai GTA IV nu helemaal op high, textures staan als enige op medium.

Dus of je nou een laptop wil die GTA IV net aankan, waarmee je op de bank kunt zitten, of een PC die GTA IV makkelijk op high draait waarmee je niet op de bank kunt zitten(ja met draadloos toetsenbord :puh: maar ok)

Jou keuze, maar dat is wat ik zou doen :puh:

@hieronder: Daarom zeg ik het ook. Het leek er zo op alsof ie per se GTA IV wilde spelen, vandaar dat ik hem eraan herinner dat een goede PC vaak iets goedkoper is dan een even goede laptop :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen wil/kan een desktop kopen.

Als hij een laptop wil dan laat je hem toch?

Het is goed dat je hem erop wijst dat het kan maar een laptop is voor sommige mensen gewoon makkelijker.

@ hierboven xD

aha :puh:

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als je slim bent.. Koop je voor die 700/800 euro gewoon een véél betere vaste computer.

Ik heb mijn computer exclusief harde schijf en kast en beeldscherm, toetsenbord, muis.. voor 500 euro gekocht, zelf in elkaar gezet enzo, en een harde schijf+kast+beeldscherm+toetsenbord+muis is, als je het goed doet, geen 300 euro extra ofzo... Een kast heb je vast nog wel liggen van een oude pc... Met wat geluk heb je ook een muis(evt. een oude muis die je bij de laptop gebruikte) enzovoort.. Schermpje ophalen bij b.v. de Makro ofzo(ik heb mijn 19 inch Samsung Syncmaster voor 30 euro bij de makro gekocht, dus da's best te doen!)

Ik draai GTA IV nu helemaal op high, textures staan als enige op medium.

Dus of je nou een laptop wil die GTA IV net aankan, waarmee je op de bank kunt zitten, of een PC die GTA IV makkelijk op high draait waarmee je niet op de bank kunt zitten(ja met draadloos toetsenbord :puh: maar ok)

Jou keuze, maar dat is wat ik zou doen :puh:

@hieronder: Daarom zeg ik het ook. Het leek er zo op alsof ie per se GTA IV wilde spelen, vandaar dat ik hem eraan herinner dat een goede PC vaak iets goedkoper is dan een even goede laptop :puh:

ben ik het met je eens. maar ik heb toch liever een laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

omdat ik wel vindt dat je met een computer betere prestaties hebt voor minder geld. maar ik heb liever een laptop omdat ik niet op een plek wil zitten lekker op de bank. als ik bij een vriend ben buiten in de ligstoel :D ik wil gewoon een laptop. vraag er maar niet meer naar want wat maakt jullie dat nou uit? niet boos bedoeld hoor.

maar noem nou eindelijk eens een laptop. zo schiet ik namelijk niet echt op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel direct je maximum gepakt maar anders lukt gta 4 niet :puh:

http://azerty.nl/1-1237-262922/asus-n61jv-jx033v-core-i5-430m.html

http://azerty.nl/1-1238-257739/asus-k72jr-ty043x-core-i3-350m.html

Hiermee kun je GTA 4 denk ik op low spelen en miss richting de medium.

bedankt :D ik ga er denk een van die kopen als er niet meer zijn :D

Bewerkt: door superxtom
Link to comment
Delen op andere websites

zijn er nog meer? goedkoper :D als dat kan :D

Tuurlijk je hebt al een laptop voor 200 euro. Alleen kun je daar geen GTA IV op spelen. Goedkoper dan de door Kryziek geposte laptops ga je niets vinden wat GTA IV kan afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil alleen weten of er meer laptops zijn die gta 4 aankunnen op mijn prijs zodat ik een beetje kan vergelijken. dus als er meer laptops zijn hoor ik dat graag

Bewerkt: door superxtom
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...