superxtom Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 weet echt niemand een laptop??? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 weet echt niemand een laptop??? hoeveel meer meoten er gepost worden.die van kryziek zijn nog binnen je budget en kunnen gta4 spelen Reageren
superxtom Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) dus zijn dat de enige laptops? Bewerkt: 31 maart 2010 door superxtom Reageren
Deluxo Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb dit eerder gepost in een topic, maar laptophardware valt niet eens te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is mobile en heeft niet dezelfde presentaties als die van een desktop. Je kan hierbij een voorbeeld nemen aan een GTX260M (dus een GTX260 Mobile). Deze kaart is vergelijkbaar met een 9800GTX desktopvariant. Wil je GTA IV spelen? Koop een fatsoenlijk desktopsysteem. En als je een koppige ezel wilt blijven, koop een laptop en ga lekker van je GTA IV: Special Lego Edition spelen. Enjoy en have fun! Reageren
superxtom Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ik heb dit eerder gepost in een topic, maar laptophardware valt niet eens te vergelijken met desktophardware. Laptophardware is mobile en heeft niet dezelfde presentaties als die van een desktop. Je kan hierbij een voorbeeld nemen aan een GTX260M (dus een GTX260 Mobile). Deze kaart is vergelijkbaar met een 9800GTX desktopvariant. Wil je GTA IV spelen? Koop een fatsoenlijk desktopsysteem. En als je een koppige ezel wilt blijven, koop een laptop en ga lekker van je GTA IV: Special Lego Edition spelen. Enjoy en have fun! bedankt dat je me daaraan herinnert maar zoals al eerder in dit topic. ik koop een laptop en als je zegt dat een desktop beter is dan ben ik het daarmee eens maar heb ik daar nu genoeg over gehoord:D dus... zijn er meer laptops van mijn budget <800 euro dan hoor ik dat graag Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 nee, anders waren die wel gepost. Zoals ik al zei zijn die die kryziek postte gewoon het meeste waar voor je geld Reageren
superxtom Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 oke bedankt allemaal ik denk dat hier nu wel een slotje op kan of niet? Reageren
Willemmod Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 ha mensen hopelijk zit ik hier goed, want ik heb gta episodes from liberty city maar kan geen handling.dat lezen met kladblok zie wel rare letters. kan iemand mij helpen??? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 rara, dat is 1 van r*'s grappen om modding te voorkomen, dezae bestanden zijn encrypted dus niet te lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.