Jump to content

Laptop kopen


.NightFlower

Recommended Posts

Heej,

Ik wil graag een laptop kopen, voornamelijk voor school gebruik (digitale opleiding) Nou heb ik er 2 op wehkamp gevonden (tussen de 350 en 360 euro, dat is ook mijn max budget). Ik wil de laptop vooral gebruiken voor internet en wat adobe programma's (oa Photoshop en Illustrator). Nou vroeg ik mij af wat jullie van deze 2 laptops vinden (heb er zelf niet zoveel verstand van), kunnen die oa photoshop aan? En nog voor de nieuwsgierigheid zou Sims 3 erop speelbaar zijn? :$

(specs sims 3

Laptop eisen:

Processor: Pentium IV 2.4GHz/ Athlon XP 2400+

Geheugen: 1,5GB (XP) / 2GB (Vista)

Grafische kaart: GeForce Go 6200/ Radeon mobile 9600 128MB)

Toshiba L450D-140 laptop Uitgebreide info link> (Wehkamp-Toshiba L450D-140

Type processor: AMD Sempron

Harde schijf (GB): 250

Intern geheugen (MB): 2048

Beeldschermgrootte (inch): 15,6

Partnumber: PSLY5E-01600QDU

Tablet PC: laptop PC

Kloksnelheid (Mhz): 2100

Beeldschermtype: TFT

Beeldschermresolutie (pixels): 1366 x 768

Snelheid harde schijf (rpm): 5400

Introductie model: 2010

Fabriekstype: L450D-140

Compaq Mini 311c-1150SD PC laptop Uitgebreide info link> Wehkamp Compaq Mini 311c-1150SD

Specificaties

Type processor: Intel Atom

Harde schijf (GB): 250

Intern geheugen (MB): 2048

Videokaart type: nVidia ION LE

Beeldschermgrootte (inch): 11,6

Partnumber: VY269EA#ABH

Introductie model: 2010

Fabriekstype: Mini 311c-1150SD PC

Link to comment
Delen op andere websites

Naja ik vond het wel handig dat je op Wehkamp in termijnen kon betalen (bijv 61 euro 6/7 maanden lang, zag er aantrekkelijk/betrouwbaar uit voor zover ik de algemene voorwaarden heb doorgelezen). En ik ben nogal een ongeduldige studente..

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

De Compaq zou ik niet halen, is een netbook en zit dus geen disc-drive in. Sims zal ook niet kunnen op de andere laptop omdat de processor te langzaam is hiervoor.

Naja ik vond het wel handig dat je op Wehkamp in termijnen kon betalen (bijv 61 euro 6/7 maanden lang, zag er aantrekkelijk/betrouwbaar uit voor zover ik de algemene voorwaarden heb doorgelezen).
Dat is helaas altijd, het ziet er aantrekkelijk uit, maar dit is dus een lening afsluiten, en het is dat we het er bij Economie over hebben gehad, er komt vaak nog een hoge rente bij....
Link to comment
Delen op andere websites

De Compaq zou ik niet halen, is een netbook en zit dus geen disc-drive in. Sims zal ook niet kunnen op de andere laptop omdat de processor te langzaam is hiervoor.

Naja ik vond het wel handig dat je op Wehkamp in termijnen kon betalen (bijv 61 euro 6/7 maanden lang, zag er aantrekkelijk/betrouwbaar uit voor zover ik de algemene voorwaarden heb doorgelezen).
Dat is helaas altijd, het ziet er aantrekkelijk uit, maar dit is dus een lening afsluiten, en het is dat we het er bij Economie over hebben gehad, er komt vaak nog een hoge rente bij....

Hmm tja. Ligt dat niet per site anders? Ik vond dit er wel redelijk betrouwbaar en helder uitzien:

post-108771-1268663434,56.jpg

Ik heb onder de algemene voorwaarden nog geen extra kosten gevonden.. Enkel kun je zien dat het uiteindelijke bedrag bij termijn betaling 375,52 wordt, en bij eenmalig betalen is hij 359,10 dat lijkt mij de enigste kosten (ong 16 euro extra), wat dus uiteindelijk iets hoger uitvalt.. (er staat ook bij extra informatie "De rentevergoeding is vast en bedraagt 1.171% per maand. Dit komt overeen met een effectieve rente van 15% op jaarbasis. Er zijn geen verder bijkomende kosten")

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...