Fezz Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Ik kan mijn savegame niet meer laden, Ik heb hem al als Administrator uitgevoerd. Ik heb geen idee waarom niet. Ik heb hem al uitgespeeld en ik heb geen zin om een nieuwe game te starten Ik heb geen mods geinstalleerd, geen cheats en ik heb hem in de winkel gekocht. Bewerkt: 16 maart 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Probeer een andere 100% savegame, als die ook niet werkt zou ik gta3 opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb er maar 1. En eindelijk iemand die hier reageert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.