Jump to content

GTA SA te snel


ricco-john-deere

Recommended Posts

Ik had eerst een fx5200 toen was mijn gta sa te sloom en nu een fx9800 met een goeie processor en nu is gta sa te snel de tijd gaat soms vier keer zo hard.. en rijden is zeer irritant omdat het zo snel gaat... wie hoe ik het op normale snelheid zet..

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst een fx5200 toen was mijn gta sa te sloom en nu een fx9800 met een goeie processor en nu is gta sa te snel de tijd gaat soms vier keer zo hard.. en rijden is zeer irritant omdat het zo snel gaat... wie hoe ik het op normale snelheid zet..

Alvast bedankt

zet de frame limiter aan bij opties - screen - advanced

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook last gehad van dit probleem, maar het is heel eenvoudig te verhelpen.

Start je spel op, en switch terug naar je bureaublad via Alt+Tab. Druk nu op Control+Alt+Delete om 'Taakbeheer' te openen. Zoek in de lijst met processen het spel op (Dit is, als ik me niet vergis, 'gtasa.exe') en klik met je rechtermuisknop het proces aan. Je krijgt wat opties, waaronder 'Affiniteit instellen'. Klik hierop. Je ziet een schermpje met het aantal processors dat voor het uitvoeren van het spel gebruikt wordt. GTA San Andreas heeft maar één processor nodig, dus je kunt de rest uitvinken. Ga nu weer terug naar je spel, en als het goed is zou het nu weer naar behoren moeten werken.

Veel succes!

PS: Het verhaal over het uitvinken van de processors geldt alleen voor het proces dat je op dat moment aan het bijwerken bent. Andere programma's zullen hier dus geen last van ondervinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...