Rullez Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 weet iemand hoe ik een missie kan doen waarmee je moet rijden en schieten snel en goed kan doen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Jij ben ook lekker slim bezig. Vertel eerst is hoe die missie heet dan pas kunnen wij je helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Jij ben ook lekker slim bezig. Vertel eerst is hoe die missie heet dan pas kunnen wij je helpen. weet ik niet heb ut spel now uitgeleend Jij ben ook lekker slim bezig. Vertel eerst is hoe die missie heet dan pas kunnen wij je helpen. ik zal um je wel geven ookal heb ik um weer terug :unsure: [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ookal kan iemand anders mij helpen zow dta gaaf zijn zal de naam een andere keer wel weer zeggen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Jij zeg wij lekker gissen naar de missie! :o Kijk eens in de walktrough misschien staat jouw missie daarbij? Niet Duppelposten graag gebruik de Edit Knop( Je weet wel dat blauwe knopje naast de Quote) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Inderdaad, missies waarbij je moet rijden én schieten zijn er aardig wat, hier alvast een stel waarin het mógelijk is. Guardian Angels Roadkill Autocide Mall Shootout Phnom Penh '86 Supply & Demand Gun Runner V.I.P. Friendly Rivalry Cabmaggedon Recruitment Drive Dat zijn missies waarin het mogelijk is, als je even in de walkthrough kijkt, om te zien wélke het is, kun je als eerste de beschrijving ervan zien, en anders kunnen we je hier wel een stel tips geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daisy Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 weet iemand hoe ik een missie kan doen waarmee je moet rijden en schieten snel en goed kan doen :rolleyes: je kunt het beste een motor gebruiken, want dan kun je ook van voren schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 je kunt het beste een motor gebruiken, want dan kun je ook van voren schieten Wij weten hier nog niet eens over welke missie het gaat. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.