Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Hallo allemaal, Ik werd gevraag dom is een tutorial te maken over hoe ik het doe, nou eigenlijk is het niet eens zo moeilijk lijkt mij. Dit is mijn eerste ooit dus verwacht er niet teveel van Hope you like it! Veel succes er mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Een hele mooie tut lekker leesbaar en makkelijk te begrijpen, ik zal het even volgen. KUTGW! Bewerkt: 15 maart 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Zeer nette, maar vooral duidelijke tutorial. Misschien dat ik hem later eens rustig volg, maar hij lijkt me volkomen duidelijk. Keep it up! Alleen één, misschien wel domme vraag; waar heb jij de gebruikte C4D vandaan, ikzelf had in het verleden altijd moeite om die dingen te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Nou, eigenlijk niet zo moeilijk :$ Gewoon na www.google.nl klik op afbeeldingen typ in 'C4D' en dan krijg je vanzelf afbeeldingen met C4D. Als je zoiets doet gaat het wel vooral op creativiteit. Je moet wel goed kunnen zien wat goed mixt en past Succes alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emaitroy Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Kun je misschien je c4d ff posten? Dan kan ik beter zien wat je er allemaal mee hebt gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Oke hier C4D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emaitroy Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Oke hier C4D Owkeuj thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Prachtige tutorial of welke is het mooist? Bewerkt: 15 maart 2010 door BanaanDaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect. Als laatst doe er een stroke om heen! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect. Als laatst doe er een stroke om heen! 7/10 Bedankt voor je tips, dit komt er uit: Zeker doorgaan met tutorials maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect. Als laatst doe er een stroke om heen! 7/10 Bedankt voor je tips, dit komt er uit: Zeker doorgaan met tutorials maken Die had je al gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect. Als laatst doe er een stroke om heen! 7/10 Bedankt voor je tips, dit komt er uit: Zeker doorgaan met tutorials maken Die had je al gepost Beter kijken xD http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/15/1268674514-120.png http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/16/1268741380-280.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2010 Bedankt voor deze tut! Hier is mijn uitkomst: KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.