Jump to content

Turorial lil wayne


Jeremy.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik werd gevraag dom is een tutorial te maken over hoe ik het doe, nou eigenlijk is het niet eens zo moeilijk lijkt mij. Dit is mijn eerste ooit dus verwacht er niet teveel van :D

Hope you like it!

toturial1lilwayne.jpg

Veel succes er mee :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer nette, maar vooral duidelijke tutorial. Misschien dat ik hem later eens rustig volg, maar hij lijkt me volkomen duidelijk. Keep it up!

Alleen één, misschien wel domme vraag; waar heb jij de gebruikte C4D vandaan, ikzelf had in het verleden altijd moeite om die dingen te vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, eigenlijk niet zo moeilijk :$

Gewoon na www.google.nl klik op afbeeldingen typ in 'C4D' en dan krijg je vanzelf afbeeldingen met C4D. Als je zoiets doet gaat het wel vooral op creativiteit. Je moet wel goed kunnen zien wat goed mixt en past :engel:

Succes alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect.

Als laatst doe er een stroke om heen!

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect.

Als laatst doe er een stroke om heen!

7/10

Bedankt voor je tips, dit komt er uit:

1268741380-280.png

Zeker doorgaan met tutorials maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect.

Als laatst doe er een stroke om heen!

7/10

Bedankt voor je tips, dit komt er uit:

1268741380-280.png

Zeker doorgaan met tutorials maken :tu:

Die had je al gepost :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de bovenste het mooist, maar je moet wel iets doen aan de tekst. Zet het bijvoorbeeld rechts van haar en dicht bij de rechterhand, maak het kleiner. En ik zou de streep weg halen of kleiner maken met Motion blur, geeft het toch een iets mooier effect.

Als laatst doe er een stroke om heen!

7/10

Bedankt voor je tips, dit komt er uit:

1268741380-280.png

Zeker doorgaan met tutorials maken :tu:

Die had je al gepost :7

Beter kijken xD

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/15/1268674514-120.png

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/16/1268741380-280.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...