Jump to content

GTA IV crasht naat buroblad


Spartecus

Recommended Posts

Ik heb een probleem met het spel.

als ik na 1 a 2 uur speel dan crasht ie terug naar het buroblad :duh:

En geeft ie de volgend error:

"Out of memorty rebot you systeem" :?

en begint nu ieritant te worden omdat ik nu meer online speel en heb ik beetje score BOEM gaat ie terug naar he buro blad.

heeft iemand oplossing ?

(kan type fouten befaten)

(ik heb GTA IV voor pc mocht er verwaring zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook, en dat bericht zegt het al. Te weinig geheugen, herstart je computer.Maar dat is niet noodzakelijk.

Je kan naar Configuratiescherm>>Systeem en beveiliging>>en dan onderin "Schijfopruiming" doen.

Je kan ook je visuele stijlen uitschakelen. Onder configuratiescherm>>Systeem en beveiliging>>Systeem en dan links op geavanceerde systeem instellingen. Klik dan op instellingen, bovenin. Klik dan op Adjust for better performance, ik weet niet hoe het er in het Nederlands staat.

Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook, en dat bericht zegt het al. Te weinig geheugen, herstart je computer.Maar dat is niet noodzakelijk.

Je kan naar Configuratiescherm>>Systeem en beveiliging>>en dan onderin "Schijfopruiming" doen.

Je kan ook je visuele stijlen uitschakelen. Onder configuratiescherm>>Systeem en beveiliging>>Systeem en dan links op geavanceerde systeem instellingen. Klik dan op instellingen, bovenin. Klik dan op Adjust for better performance, ik weet niet hoe het er in het Nederlands staat.

Succes ;)

bedankt even zoek

Ik heb windows 7 en daar staat alles door elkaar even zoeken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedaan zoals het moest. En hij kan wel starten als hij te weinig geheugen heeft. Maar je begrijpt het anders.

ik ga hier dus helemaal geen moeite op doen om het uit te leggen ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

-.-

Hij heeft wel genoeg ruimte om gta op te spelen, maar soms niet om alles te gelijk te kunnen draaien. Dan denkt ie: "ik stop er mee, dit wordt te moeilijk."

batsaap ik weet heus wel het verschil tussen vrije ruimte en geheugen hoor, dus waarom jij het mij uitlegt, i dont know en wss wil ik het ook niet weten.

Daarbij, waarom ik het jou niet WOU uitleggen was aan een paar simpele dingen te verwijten:

-Het dringt neit tot je door

-Ik ben BLOEDchagrijnig, maar dat had je alvast wel door

-Je wil dan wss toch weer een discussie erover voeren.

Jij hebt het gewoon fout gedaan of jij hebt te weinig geheugen, als je hem 2 uur kunt draaien heb je echt geen te weinig geheugen meer, maar dan heeft het metmemory leaking te maken, en guess what daar tegen helpt, juist ja, de -memrestrict fix, die volgens het betwetertje niet zou gaan werken omdat hij zelf gewoon niet de hersenen bezit om de volgende dingen te weten:

-De post doorlezen

-Ook een andere line proberen, zoals duidelijk in de tekst staat

-Tegen Wesley123 in proberen te gaan, want dat loopt uit op dit, zoals je alvast wel hebt gemerkt.

En daarbij, zoals jij zegt is ook al ongelofelijk dom, een pc heeft ten eerste geen gedachten of wat dan ook over iets, dus dat zou hij nooit doen, als een pc gedachten had enzo was hij namelijk al lang voor je neus weggelopen, ik heb gewoon al medelijden met die pc dat hij dit moet meemaken door jou actie. een pc is neit zoals de meeste mensen hier te lui om iets uit te voeren en benut het dan vervolgens zichzelf neit volledig. Raad eens wat gebeurt als door memory leaking het geheugen vol raakt, juist ja, dan crasht ie, wat gebeurt hier, dat ja. Zolang het geheugen niet vol is zou hij dat dus nooit doen.

Ik kan nu einig advies voor je geven, daar meot je zelf maar over na gaan denken

Link to comment
Delen op andere websites

-.-

Hij heeft wel genoeg ruimte om gta op te spelen, maar soms niet om alles te gelijk te kunnen draaien. Dan denkt ie: "ik stop er mee, dit wordt te moeilijk."

batsaap ik weet heus wel het verschil tussen vrije ruimte en geheugen hoor, dus waarom jij het mij uitlegt, i dont know en wss wil ik het ook niet weten.

Daarbij, waarom ik het jou niet WOU uitleggen was aan een paar simpele dingen te verwijten:

-Het dringt neit tot je door

-Ik ben BLOEDchagrijnig, maar dat had je alvast wel door

-Je wil dan wss toch weer een discussie erover voeren.

Inderdaad, dus laat maar zitten.

Doei!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...