pascalhammie Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 weet iemand hoe je just bisniss voor de ps2 kan halen?
.Timothy Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Waar heb je problemen mee? Om goed te kunnen richten op de motoren? Kijk eens op WikiGTA om te kijken of de tips die daar staan helpen. Geef daarnaast wat meer informatie, zodat we jou beter kunnen helpen: het lukt me niet is niet erg duidelijk.
Jimmiefitz Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) weet iemand hoe je just bisniss voor de ps2 kan halen? Je kan oneindig schieten met de uzi en dan alle mensen van de motoren knallen. Bewerkt: 18 maart 2010 door jimmiefitz
MJ_Forever Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Tips. - Je kan op de banden mikken - Blijf schieten, oneindig schieten. - Als wil kan je cheaten, R1, R2, L1, R2, links, onder, rechts, boven, links, onder, onder onder = Wapenset 3. Je krijgt hier een betere versie van de Uzi. - Schiet op de hoofden.
game~skater Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Tips. - Je kan op de banden mikken - Blijf schieten, oneindig schieten. - Als wil kan je cheaten, R1, R2, L1, R2, links, onder, rechts, boven, links, onder, onder onder = Wapenset 3. Je krijgt hier een betere versie van de Uzi. - Schiet op de hoofden. Niet om lullig te doen, maar het maakt niet uit of je nou een Tec-9, Uzi of een mp5 hebt, in die missie krijg je sowieso een Uzi. Schiet trouwens bij de auto's alleen op de schutters, de bestuurder doet je niks. En bij mij haalde het niks uit of ik op de bestuurder schoot. >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek dit topic nu te laten rusten, het lijkt me niet dat de topicstarter hier nog kijkt na meer dan 3 maanden..<<<
RocketShooter Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 En bij het schieten in het begin had ik de eerste keer ook problemen, maar ga meteen hurken (L3) en gewoon goed kijken wie je kunt raken. Doordat je hurkt kun je zelf minder goed geraakt worden. En héél goed kijken of je niet mensen vergeten bent natuurlijk (dat je niet meer automatisch op één kunt richten betekent niet dat er niemand meer is) >>> Door Dutchy3010: Moeilijk he, het lezen van de posts, inclusief de modtag, boven je? Topic gesloten.<<<
Recommended Posts