zeffie Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 ik heb alle jobs van little jacob gedaan. en volgens deze site moet ik een auto van hem krijgen met rasta kleuren.ik kreeg wel een smsje van hem over de auto maar waar staat hij? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Als ik het goed heb staat er de eerste negen keer dat je een drugsklus doet die oude roestbak. Maar de tiende (laatste) keer staat er dan die Rastawagen die je mag houden. Daar moet je dan nog wel even de laatste klus mee doen. Het is dus niet ze dat je je beloning nog ergens moet ophalen. Weet je zeker dat je alle klusjes voor LJ hebt gedaan, heb je het achievement/trophie "Courier Service" gekegen? En check anders even je stats, kun je zien of je alle klusjes hebt gedaan. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Om er even op te mierenneuken, het is geen Rasta versie, maar een gewone versie met Rasta paintjob. Er zit wel degelijk verschil in, zie de wieldoppen etc maar . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.