GT-Aap Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Is er een manier om aan te passen hoe vaak je een auto tegenkomt? Ik wil namelijk een auto installeren, maar ik heb nog maar een paar auto's ongemod vrij. Daarom wil ik de auto die nog over is meer laten voorkomen, want die heb ik nog nooit rond zien rijden, alleen zien staan. Iemand een idee? Alvast bedankt, Reageren
Beagle Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Moet je even in carpgrp.dat rondneuzen, daar staat onder andere in hoeveel er in een bepaalde auto gereden wordt (zeldzaamheid). Reageren
GT-Aap Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Moet je even in carpgrp.dat rondneuzen, daar staat onder andere in hoeveel er in een bepaalde auto gereden wordt (zeldzaamheid). Ik vind hier alleen info over wat voor mensen in welke voertuigen rijden. Iemand nog ideeen??? Bewerkt: 20 maart 2010 door GT-Aap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.