Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Hier weer een nieuwe signature! Tips? EDIT: Versie2 Bewerkt: 16 maart 2010 door Jeremy. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik vind je echt goed, maar deze keer vind ik dat je te veel effecten hebt gebruikt en daardoor is je sig veel te druk. Ik vind de tekst ook niet duidelijk. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Je tekst is een beetje onduidelijk. Ik zou hier een lichte zwarte schaduw achter zetten. De border enkel boven en onder vind ik een goede keuze, en past goed bij deze sig vind ik. Je render staat op een juiste plek, en heeft mooie effecten om zich heen. Links is hij iets overbelicht, maar dan ga je echt zoeken naar de kleinste foutjes. Al met al een 9/10. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) Als eerst bedankt voor de reacties Banaan zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn in wat je bedoelt want, ik heb geen idee waar je het over hebt :$ Kloep, de tekst ga ik nog aan werken komt binnenkort wel een versie 2. De overbelichting is juist de bedoeling, ik heb het al eens donkerder gemaakt maar dat maakt het minder mooi. Bewerkt: 15 maart 2010 door Jeremy. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Bumpen mag pas na 24 uur. 's Avonds na 10 uur zijn er niet meer veel mensen online, net zoals in de ochtend. Je bump is dus sterk overdreven. Op de één of andere manier staat de linkerkant me nog niet aan door de overbelichting. Maar als je al hebt geprobeerd het donkerder te maken, dan geloof ik je zo als je zegt dat het minder word. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Versie 2 is er nu dan, heb eigenlijk alleen de tekst een heel klein beetje aangepast! Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Op zich is hij goed alleen de kwaliteit van de render is erg laag, het lijkt net alsof het zo een foto van de tv is vind ik . De tekst vind ik bij je V2 beter want je kan het nu ook echt lezen. En de render is erg donker, dat word ook nog eens versterkt door de lichtere delen eromheen. Dit vind ik niet je beste 6/10 Reageren
Jeremy. Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Euhh.. ten eerste de render lijkt van lage kwaliteit door de licht effecten en hoezo donker? Als je goed kijkt ze je een soort van lijn om zijn lichaam wat ook donkerder is vooral rechts :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.