Jump to content

Nieuwe afbeelding Google Sketchup;

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi!

Ik heb bij dezen weer een nieuwe afbeelding in Google Sketchup gemaakt. Dit keer heb ik alles helemaal zelf gemaakt!:tu: Ramen, deuren, noem maar op!:puh: De afbeelding die ik heb gemaakt is mijn school in Eindhoven; de Taalbrug. Oorspronkelijk zit ik op de school ernaast: VSO Ekkersbeek, maar ik had geen zin om zoiets te maken van mijn school, dus dan maar mijn oude... Zat ik vorig jaar en wat jaren ervoor op. Logo kon ik er helaas niet netjes in krijgen...

Let op het midden; daar ergens zit een soort opening. In RL zijn dat ramen, maar die kun je niet zien... En helemaal links: een beetje driehoekig; ook dat hoort erbij!^_^

9qed1x.jpg

Rates en comments please!

MVG Grand Theft Auto TOM

PS: ik plaats morgen een grotere versie voor degenen die het willen!:tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Onthoud dat je volgende keer losse models en renders in het Picture, Post en commentary moet posten. Voor deze keer houd ik het nog open.

Sorry, zal er de volgende keer aan denken.:tu:

Je ging er toch aan denken? :-( Aniewee, het ziet er al stukken beter uit dan je vorige creatie. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Dank u!_O_

EDIT: had er effe niet op gelet waar het goed topic stond, maar nu kan ik natuurlijk niet zelf dit in het goede topic posten...:-(

Moderators mogen dit topic gewoon sluiten.:slotje: Heb het nu in het goede topic gezet.:tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...