Jump to content

GTA IV Online Party


Dreamkiller

Recommended Posts

[Playstation 3 Online]

Dag Iedereen,

Ik ben opzich wel een fanatieke GTA 4 Speler die graag van grote Party's Houd.

Ik speel vaak met ongeveer 5 tot 7 vrienden in party mode en doen we gekke dingen, Zoals Stunten, Beetje Racen, Kletsen, Het is een leuke Sfeer als iedereen er is.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die graag mee willen doen aan de party's

Ik maak hiervoor een nieuwe account, Ik zal dan ook op die account verschijnen als ik een party houd met me vrienden.

Ik ga de account maken zodra ik weer thuis ben vandaag.

Naam wordt dan >> Onbekend Nog << ik bewerk deze post vanmiddag rond 5 uur

Voor ieder die van een party houd, graag dan ook deze account toevoegen, als ik je kan inviten doe ik dat met plezier.

Regels, Ik heb normaal een hekel aan regels, maar ik heb gemerkt zodra mensen op elkaar gaan schieten, dan gaat het meestal fout.

Want de ene wilt die terugpakken en daarna wilt hij weer schieten, en zo schiet het niet op.

Dus AUB, Niet Schieten, Houd het gezellig, schelden mag, daar doen we niet moeilijk over, Geen muziek op de achtergrond, want het is een non stop chat dus je hebt geen pauzes.

En kom vooral gezellig is een keer spelen.

Wat wij het meeste doen is op het vliegveld met snelle auto's / motors lekker gassen en backwards salto's maken, maar we doen ook wel is een race / deathmatch.

Ik hoop dat jullie komen, en dat we een leuke tijd tegemoet gaan.

[Playstation 3 Online]

Overige informatie = Party's Zijn meestal in de avond we beginnen dan om 19:15, vanaf 18:30 tot 19:15 Kan je joinen, mochten we daarna in een game zitten, dan zijn we niet van plan om eruit te gaan zodat we er 1 persoon bij moeten laten, dus wees op tijd.

[Playstation 3 Online]

Met Vriendelijke Groeten,

danny zuidwijk

[Playstation 3 Online]

Bewerkt: door Dreamkiller
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...