Fedmas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Vind het wel lol. Als ik het tegen kom, film ik het wel Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Als je simple native trainer gebruik: selecteer dan F Y Tourist 01 BD1 in het voice menu. Als je dan Fight run in het speech menu opzoekt hoor je de Nederlandse zinnen. Volgens mij zijn er geen Nederlands sprekende mannen in het spel. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ze roept: laat me met rust Reageren
benhelsloot Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 het linkt heel erg nep maar is het wel echt ? Reageren
LSDesign Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ja, ze is echt! Ze zegt twee Nederlandse zinnen (op een Vlaams accent ); ''Nee nee, alsjeblieft niet vechten!'' (heel onduidelijk) en ''Ga weg!'' Reageren
Smithie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Het lijkt toch dat ze er is ingezet. Wel grappige stem Reageren
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 was dit niet lang bekend? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 was dit niet lang bekend? Dit was al bekend sinds GTAIV op de consoles kwam . Reageren
grandmaster-b Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hier is niks neps aan, ik heb het echt ook één keer gehad bij een restaurant toen ik wat mensen overhoop aan het knallen was Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hier is niks neps aan, ik heb het echt ook één keer gehad bij een restaurant toen ik wat mensen overhoop aan het knallen was idd, zeker niet nep en ook geen werk van modders of zo .. Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 het personage zelf zit er wel in maar de stem is toegevoegd. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Het personage (NPC, pedestrian) verschilt per moment dat je haar treft, dit wordt randomized gespawnt. De stem zelf (en dus ook die twee zinnetjes) zijn toch echt door Rockstar zelf in de game gezet, en heeft dus altijd al in de game gezeten vanaf Gold status. aelias, zorg wel dat je van tevoren je info checkt en niet zomaar iets roept. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.