patrickj3 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Hoi allemaal, ik kon geen topic hierover vinden, dus ik vraag het zo maar. is er een manier om in je auto het geluid van de radio harder te zetten? ik wil graag met radio independence mijn eigen muziek luisteren, maar dan wel harder dan het nu is. is er een manier? groetjes! Reageren
Jarno91 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Bij je audio instellingen in GTA kun je dat instellen Reageren
PorZ19 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Hoi allemaal, ik kon geen topic hierover vinden, dus ik vraag het zo maar. is er een manier om in je auto het geluid van de radio harder te zetten? ik wil graag met radio independence mijn eigen muziek luisteren, maar dan wel harder dan het nu is. is er een manier? groetjes! ik snap wat je bedoelt helaas ligt dit per nummer. ik heb zelf ook dit op mijn pc. maar over het algemeen worden de nummers die je op independence fm afspeeld, worden meestal een zachter volume uitgezonden als een gewone radiozender, ik merk ook bijvoorbleed als ik een nummer heb van marco borsato, die heel zachtjes klinkt en daarna komt er een nummer van bijv phil collins dat je echt verschil hoort in het volume maar, het gaat nooit even hard als bij een radiozender die standaard in gta IV zit Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Met MP3Gain kun je het volume gelijk zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.