rexde500 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb net een mini-shop gekocht of wat het ook mag zijn;) Ik heb daarna nog even rond gereden over alle 3 de eilanden en ik kan verder geen winkels meer vinden die ik kan kopen of dingen die geld opleveren. Zouden jullie mischien kunnen vertellen waar ik nog meer shops kan vinden en mischien even aangeven op een map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) iK ZOU WILLEN DAT IK JE KON HELPEN,MAAR DAT KAN IK NIET.Jammer he.Ik kan geen shops kopen. Bewerkt: 19 juni 2005 door Ferrari420 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 iK ZOU WILLEN DAT IK JE KON HELPEN,MAAR DAT KAN IK NIET Weet je waar capslock zit? Weet je wat offtopic is? Volgens mij niet.. Lees even de regels door!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rexde500 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 iemand ook nog iets waar ik wat aan heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 bedoel je met shops...dit?? http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=shops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rexde500 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ja maar die je zelf kan kopen en dus geld verdienen voor je (of andere dingen die geld verdienen zijn ook goed) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Als je de courier missies in Los Santos hebt uit gespeeld krijg je een shop. Als je de courier missies in San Fierro hebt uitgespeeld krijg je een shop, en als je ze in Las Ventures hebt voltooid krijg je ook een shop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rexde500 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 wat bedoel je met courier missies? waar kan ik die halen of zijn dat die missies dat je gebeld word? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Een courier missie is een missie waarbij je pakketjes moet rondbrengen in een beperkte tijd. kijkhier maar bij stage 1 waltroughs <_< Bewerkt: 19 juni 2005 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 In San Fierro heb je ook nog een winkeltje Zero als je met die missies daar klaar bent. Kan je daar ook elke keer geld ophalen. Zelf shops kopen en geld verdienen kan niet echt, bv dat binco van jou word dat is een kleding zaak nee dat kan niet helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 bij je vliegtuigkerkhof kan je ook geld ophalen en bij CJ huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.