Jeremy. Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Ik heb ditmaal een keer een sprite gemaakt ben er zelf wel tevreden over, maar ik heb het gevoel dat het beter en mooier kon maar goed. Ik heb 2 verschillende versies (versie 2, Gradient map, zwart-wit, Opacity 30%) Versie 1 Versie 2 ! Reageren
Kloep Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Tussen deze twee kies ik sowieso versie 1. Daar springt je render er echt mooi uit, al zou deze van mij wel wat groter mogen. De effecten zijn weeral mooi gebruikt, alleen veel van hetzelfde waardoor ik een eentonig gevoel bij de sig krijg. Je tekst vind ik prima, bij versie 1 gaat hij mooi over in de kleuren van de BG, wat bij versie 1 minder zichtbaar is. Al met al een 7,5/10. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 kloep de render is klein omdat dit een 'Sprite' is, dat is een speciale soort style. Kenmerken zijn juist die dingen die jij noemt zoals, veel eentonig, kleine render. Dit hoort zo bij een sprite. Bedankt voor de reactie! ? Reageren
Kloep Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 In dat geval houd ik niet van Sprite. Reageren
goudewup Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Mooi gemaakt! Maarehh.. een sprite is toch echt een ander woord voor een pixelart-kunstwerkje... Bewerkt: 17 maart 2010 door goudewup Reageren
xLogiCx Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Volgens mij heeft er iemand tijd zat fzo. Zit je hier ni super lang aan fzo? ok nu ff mijn Commentaar: Niets op aan te merken al vind ik versie 1 toch nog ietsje mooier . versie 1: 10/10 versie 2: 9/10 Reageren
Jeremy. Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Bedankt voor de reacties maar tijd zat valt wel mee, dit duurde misschien 10 minuutjes Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik vind hem er heel goed uitzien. Alleen ik vind het jammer dat de helft zwart is en je niet kunt zien wat dat moet voorstellen. Tja Pikachu komt uit Pokemon en en dat was toch een stuk kleurrijker dan dit. Maar ondanks dat vind ik hem toch minimaal een 9/10 waard. Het lettertype past er ook heel erg goed bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.