Jump to content

Min puntjes van GTA 4


Tseardbuma

Recommended Posts

Een groot minpunt waar je tegen aan kan lopen, voor als je op de PC speelt, is dat je computer niet goed genoeg is. Verder kan ik eigenlijk niets bedenken in de gameplay. Oké als je 't hebt uitgespeeld

kan 't een beetje saai zijn soms maar daar zijn de DLC's een oplossing voor zeggen ze (ik zelf heb nog niet dus).

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer loopt heel snel vol met noobs die een leuke vrienden-onder-elkaar Free Mode verpesten door iedereen kapot te schieten, alsof ze denken dat het deathmatch is zeg maar :7, gewoon omdat ze vinden dat het GTA is en dat iedereen het maar leuk moet vinden.

Bij PC heb je daarnaast nog last van mensen die heel veel Tugs(die grote sleepboten) gaan spawnen via mods, waardoor vaak de server/je computer/het spel heel langzaam draait(lagged) en overbelast raakt en dan wordt je uit de server gegooit omdat je pc zogenaamd te langzaam zou zijn.

Sommige van hen(zowel hackers als de altijd-maar-deathmatch'ende-noobs) hebben een anti-kick mod, waardoor, als je ze probeert te kicken via de telefoon ingame, je teruggaat naar het vorige telefoon menu: Als je hun naam selecteert in het phonebook(wat in MP de playerlijst is), dan ga je automatisch terug naar het hoofdmenu van de telefoon...

Sowieso heb je, zoals al gezegd, een redelijk goede computer nodig als je het voor de PC wil kopen, daar moet je dan dus wel op letten. Mijn pc kostte ongeveer 500 euro exclusief kast, harde schijf, beeldscherm muis toetsenbord. Ik kan het spel behalve textures helemaal op high draaien, dus niet eens 'very high' of 'highest', zoals ik het draai ziet het er natuurlijk al fantastisch uit!

Verder zijn er weinig bugs die echt irritant zijn. Er zijn natuurlijk dingen die je niet leuk zal vinden, bijvoorbeeld als je slecht bent in het bowlen ingame en dat je vrienden steeds bellen om af te spreken, maar zo is het spel nu eenmaal :puh: Verder is het dus gewoon een fantastisch mooi spel..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@ -zuko-: Ik weet niet waar je GTA IV op wil gaan spelen (PC, PS3 of XBOX360) maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik zag 'm vandaag op XBOX bij Gamestore E-plaza voor €25 (en EfLC voor €35) En dat is natuurlijk voor zo'n fantastisch spel geen geld. Ik weet niet of je de walkthrough hier op WikiGTA hebt doorgebladerd, maar als die je aanspreekt zeg ik: "Gewoon doen!"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem niet speciaal voor de multiplayer kopen. De multiplayer is alleen leuk met bekenden en/of een headset. Ga je in een willekeurige match dan zul je cheaters tegenkomen en lang moeten proberen om een leuke match te vinden.

De singleplayer heb ik zelf 4 keer uitgespeeld, maar ik hoor ook verhalen van mensen die de singleplayer erg saai vinden. Toch is het enorm uitgebreid en vele malen beter dan San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...