Jump to content

[Vraag] Temperatuur CPU


dangerwolf

Recommended Posts

hello allemaal,

ik heb wat rond zitten snuffelen op google omdat m'n laptop de laatste tijd een apart geluid maakt.

viavia kwam ik er dus achter dat de temperatuur van verschillende hardware (CPU, Harde schijf e.d.) als ik het goed begrijp.

nu zie ik dus dat de temperatuur van mijn CPU 75 graden is, en mijn harde schijf 43.

volgens google hoor de gemiddelde temperatuur 40 graden of lager te zijn.

beiden zijn dus te hoog!

iemand die dit probleem ook heeft, of weet wat ik eraan kan doen:$?

Groetjess,

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral niet je laptop open maken, dat geeft alleen maar problemen als je niet weet waar je mee bezig bent. Ik zou hem uit proberen te blazen met een compressor en niet uitzuigen met bijvoorbeeld een stofzuiger, dat heeft vaak toch geen zin.

Link to comment
Delen op andere websites

Idle = Als de pc niets doet.

En Load = als je een game ofzo hebt aan staan zodat de pc "hard" moet werken om 't maar zo te zeggen.

Ik zou zoals al eerder gezegd je laptop ff (uitelkaarhalen en) schoonblazen dat moet al een hele hoop schelen.

Link to comment
Delen op andere websites

geen idee wat Idle & Load betekenen:$.

@ Galiorix, wat is een Compressor, waar pluk je hem vandaan, en wat is de bedoeling:$?

Groetjes.

Een compessor is een toestel dat perslucht produceerd :cab: , maar daar zou ik het ook niet mee doen hoor :N

Doe hem binnen bij iemand de er iets van kan, die weet wel wat te doen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...