dangerwolf Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 hello allemaal, ik heb wat rond zitten snuffelen op google omdat m'n laptop de laatste tijd een apart geluid maakt. viavia kwam ik er dus achter dat de temperatuur van verschillende hardware (CPU, Harde schijf e.d.) als ik het goed begrijp. nu zie ik dus dat de temperatuur van mijn CPU 75 graden is, en mijn harde schijf 43. volgens google hoor de gemiddelde temperatuur 40 graden of lager te zijn. beiden zijn dus te hoog! iemand die dit probleem ook heeft, of weet wat ik eraan kan doen:$? Groetjess, Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Is dit onder Idle of onder Load? En maak anders je PC eens open en blaas het stof eens weg en kijk of je koeler goed vastzit. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Vooral niet je laptop open maken, dat geeft alleen maar problemen als je niet weet waar je mee bezig bent. Ik zou hem uit proberen te blazen met een compressor en niet uitzuigen met bijvoorbeeld een stofzuiger, dat heeft vaak toch geen zin. Reageren
dangerwolf Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 geen idee wat Idle & Load betekenen:$. @ Galiorix, wat is een Compressor, waar pluk je hem vandaan, en wat is de bedoeling:$? Groetjes. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Idle = Als de pc niets doet. En Load = als je een game ofzo hebt aan staan zodat de pc "hard" moet werken om 't maar zo te zeggen. Ik zou zoals al eerder gezegd je laptop ff (uitelkaarhalen en) schoonblazen dat moet al een hele hoop schelen. Reageren
Tomeken Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 geen idee wat Idle & Load betekenen:$. @ Galiorix, wat is een Compressor, waar pluk je hem vandaan, en wat is de bedoeling:$? Groetjes. Een compessor is een toestel dat perslucht produceerd , maar daar zou ik het ook niet mee doen hoor Doe hem binnen bij iemand de er iets van kan, die weet wel wat te doen Reageren
dangerwolf Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 beetje Idle dus, heb alleen 2 tabbladen openstaan, en dat was het. alvast bedankt voor alle reacties:D Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Ik raad je aan om je laptop bij een computerzaak te brengen en hem daar schoon te laten maken. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Hoe oud is je laptop dan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 ook handig is de processor eens te vermelden, dat maakt ook wel redelijk verschil, al 73 graden hoog blijft Reageren
dangerwolf Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) 29 december 2007 btw, een AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor Tk-55 met een kloksnelheid van 1800 MHz met dank aan flitskikker grtz;) Bewerkt: 16 maart 2010 door dangerwolf Reageren
Emaitroy Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 na 2 jaar mag hij echt niet zo warm worden dan maakt zelfs het type processor nog niets uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.