Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer een signature gemaakt. Deze keer met Lil Wayne.

Hier is die.

2nkntxh.png

Comments?

Ik vind hem geslaagd als je een beginner bent, als je geen beginner meer bent is hij veel te makkelijk, gewoon clouds, een render en wat inblenden. wat meer effecten zou leuk zijn ;)

De tekst daarintegen is een stuk beter

5.0/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het er een beetje simpel uit zien, ik weet niet welk progamma je hebt gebruikt maar met photoshop heb je dit in 1 minuut gedaan, het langste zou het opstarten zijn van photoshop :$.

De render is teveel ingeblend en komt er niet mooi uit, De tekst is het beste wat ik hier zie.

4/10

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Nee ik heb ook 't gevoel dat dit 'm niet gaat worden. Het idee is goed, nou moet je het nog afmaken. Je kan zowieso de render naar de voorgrond halen en de blend op normal en opacity/fill op 100. Ook kun je 'm nog inblenden. Dat is lastig dat weet ik zelf ook heel goed. Maar ik denk dat deze render daar erg geschikt voor is. En de achtergrond kleur heeft wijnig weg van de kleurgen uit de render misschien kun je daar wat meer eenheid in brengen.

Geen cijfer voor vandaag, ik wil 'm eerst wel 'n keertje helemaal af zien.

Ik wacht op 'n V2

Geplaatst:

Versie 2 is veel te scherp ingesteld. Het verschil tussen licht en donker is te groot. Op de plaatsen waar hij licht is, is hij sterk overbelicht. Ik zou het effect een stuk minderen. Je tekst zoals je hem in V1 had, vind ik mooier. Daar moet hij alleen wel iets meer van de rand af worden geplaatst.

V1 geef ik een 6/10, omdat hij erg gemakkelijk is.

V2 geef ik een 3/10, omdat hij te sterk is.

Geplaatst: (bewerkt)

Update 2;

Hier is ie.

Heb er mooie C4D voor gevonden.

78tl.png

Comments?

Bewerkt: door Isic
Geplaatst:

Update 2;

Hier is ie.

Heb er mooie C4D voor gevonden.

78tl.png

Comments?

Hij is nu al stukken beter, er zit wat meer effect en sfeer in. misschien kan je de render nog ietsjes donkerder maken. maar dan ook echt maar een klein beetje, ik vind dat de render wat te licht is nu.

Cijfer 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...