Jump to content

Ik ben gepakt door de politie.


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo allemaal,

gisteren ben ik vuurwerk gaan kopen (klein vuurwerk).

Ik liet er vandaag eentje af in t' stad, en de politie passeerde juist.

Ik moest mijn identiteitskaart geven en mijn vuurwerk.

Ze zei alles door via hun microfoon. Ik ben minderjarig. Zullen ze mijn ouders opbellen?

Ik heb nog geen strafblad, ben minderjarig, én de dames zeiden dat ze niets tegen mijn ouders gingen zeggen, maar klopt dit?

Ik wil echt niet betrapt worden thuis, dit zal me mijn leven kosten! :cry:

HELP ME AUB !!

Link to comment
Delen op andere websites

Minderjarig terwijl in je profiel staat dat je 18 bent :7 ? Anyway, de kans zit er dik in dat ze contact gaan opnemen met je ouders. Maar je kunt ook geluk hebben. Het is maar een kwestie van afwachten.

@Tomeken: Blijkbaar wou meneertje even ouder overkomen door er eerst 18 neer te zetten, inmiddels aangepast zie ik.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat zoiets op je strafblad zal komen, je hebt wel geluk dat zo een pijl niet in een huis terecht gekomen is.

En hoe kunnen wij je hier nou mee helpen :?

En wat hebben jullie Nederlanders met vuurwerk :7:

En er staat dat gij 13 is :Y

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat zoiets op je strafblad zal komen, je hebt wel geluk dat zo een pijl niet in een huis terecht gekomen is.

En hoe kunnen wij je hier nou mee helpen :?

En wat hebben jullie Nederlanders met vuurwerk :7

En er staat dat gij 13 is :Y

Weet je het zeker?

Ik liet het af op een plein. Ik ben onder 16, woon in België (wil geen echte info geven over mij op mijn profiel.)

Ik moest mijn identiteitskaart afgeven, ze sprak het in in haar micro, moest mijn vuurwerk afgeven, en de dames zweerden niet te bellen naar mijn ouders.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

gisteren ben ik vuurwerk gaan kopen (klein vuurwerk).

Ik liet er vandaag eentje af in t' stad, en de politie passeerde juist.

Ik moest mijn identiteitskaart geven en mijn vuurwerk.

Ze zei alles door via hun microfoon. Ik ben minderjarig. Zullen ze mijn ouders opbellen?

Ik heb nog geen strafblad, ben minderjarig, én de dames zeiden dat ze niets tegen mijn ouders gingen zeggen, maar klopt dit?

Ik wil echt niet betrapt worden thuis, dit zal me mijn leven kosten! :cry:

HELP ME AUB !!

Heeft de politie echt niks beters te doen dan op klein vuurwerk te controleren :cab:

Ik denk dat de politie je geen strafblad zal geven, want je bent immers minderjarig en dat ze het tegen je ouders gaan vertellen lijkt me ook klein. Want een grote overtreding is het ook weer niet :)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat zoiets op je strafblad zal komen, je hebt wel geluk dat zo een pijl niet in een huis terecht gekomen is.

En hoe kunnen wij je hier nou mee helpen :?

En wat hebben jullie Nederlanders met vuurwerk :7

En er staat dat gij 13 is :Y

Weet je het zeker?

Ik liet het af op een plein. Ik ben onder 16, woon in België (wil geen echte info geven over mij op mijn profiel.)

Ik moest mijn identiteitskaart afgeven, ze sprak het in in haar micro, moest mijn vuurwerk afgeven, en de dames zweerden niet te bellen naar mijn ouders.

Op je strafblad zal zoiets zeker niet komen, maar of ze niet naar je ouders zouden bellen weet ik niet. En daarbij wat is daar zo erg aan dat je ouders het weten.

En dat je je indintiteitskaart moet afgeven is normaak he, ze moeten toch weten wie je bent

Bewerkt: door Tomeken
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

gisteren ben ik vuurwerk gaan kopen (klein vuurwerk).

Ik liet er vandaag eentje af in t' stad, en de politie passeerde juist.

Ik moest mijn identiteitskaart geven en mijn vuurwerk.

Ze zei alles door via hun microfoon. Ik ben minderjarig. Zullen ze mijn ouders opbellen?

Ik heb nog geen strafblad, ben minderjarig, én de dames zeiden dat ze niets tegen mijn ouders gingen zeggen, maar klopt dit?

Ik wil echt niet betrapt worden thuis, dit zal me mijn leven kosten! :cry:

HELP ME AUB !!

Heeft de politie echt niks beters te doen dan op klein vuurwerk te controleren :cab:

Ik denk dat de politie je geen strafblad zal geven, want je bent immers minderjarig en dat ze het tegen je ouders gaan vertellen lijkt me ook klein. Want een grote overtreding is het ook weer niet :)

Het was een vuurpijl van ongeveer 30cm.

Link to comment
Delen op andere websites

Op je 18 wordt je strafblad gewist(althans, dat heb ik al vaker gehoord).

Ik denk dat je het jeugdstrafblad bedoeld ;), een echt strafblad onder de 18 krijg je alleen als je echt een misdrijf pleegt.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Op je 18 wordt je strafblad gewist(althans, dat heb ik al vaker gehoord).

Ik denk dat je het jeugdstrafblad bedoeld ;)

Dat hebben ze in België niet ;)

En op je strafblad komen enkel feiten zoals diefstal,...

Dingen zoals snelheidsovertredingen enzo komen daar niet op hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op je 18 wordt je strafblad gewist(althans, dat heb ik al vaker gehoord).

Ik denk dat je het jeugdstrafblad bedoeld ;), een echt strafblad onder de 18 krijg je alleen als je echt een misdrijf pleegt.

Gaan ze nu mijn ouders verwittigen of niet?

Ik maak een topic om een antwoord te krijgen op deze vraag, niet om te discussiëren over strafbladen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op je 18 wordt je strafblad gewist(althans, dat heb ik al vaker gehoord).

Ik denk dat je het jeugdstrafblad bedoeld ;), een echt strafblad onder de 18 krijg je alleen als je echt een misdrijf pleegt.

Gaan ze nu mijn ouders verwittigen of niet?

Ik maak een topic om een antwoord te krijgen op deze vraag, niet om te discussiëren over strafbladen :)

Maar dat weten wij niet hoor :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...