Jump to content

pc4everyone


onbekendeIV

Recommended Posts

vandaag hebben wij een brief van Pc4everyone gekregen vorige jaar kregen wij die brief ook, maar mn vraag is is dit wel betrouwbaar?

want mn moeder ziet wel wat in een monitor.

Website: www.pc4everyone.nl

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag hebben wij een brief van Pc4everyone gekregen vorige jaar kregen wij die brief ook, maar mn vraag is is dit wel betrouwbaar?

want mn moeder ziet wel wat in een monitor.

Website: www.pc4everyone.nl

Ja, dit is zeker betrouwbaar! Een vriend van mijn heeft hier zijn computer gekocht, en ze komen jaarlijks bij ons op school. Dit is dus zeker wel betrouwbaar!

Link to comment
Delen op andere websites

d'r is niets mee.

maar als je een pc wilt die niet na een jaar of 2 zo oud is dat je er toch niets meer aan hebt.

ze hebben een beetje bagger vind ik zelf :$ .

je kan ook hier op 't forum 'n pc laten samenstellen hea!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Emaitroy, lees de dikgedrukte zin nog eens.

vandaag hebben wij een brief van Pc4everyone gekregen vorige jaar kregen wij die brief ook, maar mn vraag is is dit wel betrouwbaar?

want mn moeder ziet wel wat in een monitor.

Website: www.pc4everyone.nl

Aangezien het een moeder is, en niet zo heel veel baat aan een HD scherm heeft met een hyper precieze reactie tijd voldoet zo'n "simpele" school monitor wel. Behalve als er een prijskaartje aanhangt van meer dan zo'n 100 euro (de dingen zijn namelijk tweedehands, of niet?) voor een 17" (aangezien je een samsung geval voor zo'n 150 kan kopen), zie ik niet in waarom je er niet iets zou kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Emaitroy, lees de dikgedrukte zin nog eens.

vandaag hebben wij een brief van Pc4everyone gekregen vorige jaar kregen wij die brief ook, maar mn vraag is is dit wel betrouwbaar?

want mn moeder ziet wel wat in een monitor.

Website: www.pc4everyone.nl

Aangezien het een moeder is, en niet zo heel veel baat aan een HD scherm heeft met een hyper precieze reactie tijd voldoet zo'n "simpele" school monitor wel. Behalve als er een prijskaartje aanhangt van meer dan zo'n 100 euro (de dingen zijn namelijk tweedehands, of niet?) voor een 17" (aangezien je een samsung geval voor zo'n 150 kan kopen), zie ik niet in waarom je er niet iets zou kopen.

Pardon, Te snel gelezen.

Voor monitoren hebben ze een niet heel erg groot aanbod, maar als je weinig eisen stelt is het perfect

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...