Jump to content

TV Storing


j0uk3

  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. Last van TV-Storing?

    • Ja, Ik woon in NL
      16
    • Nee, Ik woon in NL
      15
    • Ja, Ik woon in BE
      0
    • Nee, Ik woon in BE
      5


Recommended Posts

Ik zat rond 20:50 Comedy Central te kijken, en toen opeens bleef het beeld hangen.

Toen ik verder zapte werd het zwart, heb de kabels eruit gehaald enz, maar dat helpt niet.

Dus heb ik op nog 5 andere TV's in ons huis gekeken, en die hadden ook geen beeld...

En ik hoor net dat niemand TV heeft. Dus hebben julie hier ook last van?

Met nog een paar programma's op de PC heb ik ook geen TV :(

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er geen last van,maar ik heb dan ook geen ziggo he +)

ziggo zuigt volgensmij want als ik slechte dingen hoor over een provider dan is het wel over ziggo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziggo zuigt inderdaad, maar helaas is het de enige betaalbare draadloze provider.

Je internet krijg je via je modem, sluit daar een routertje op aan en je hebt draadloos internet. Elke provider is in principe draadloos..En klaag maar niet hoor, in NL heb je de goedkoopste abbo's. In België zit je opgescheept met achterlijke downloadlimieten.Ik heb btw geen tv storing, een paar dagen geleden was er bij mij thuis een TV + internet storing(beide van Telenet). Dit duurde slechts een halfuurtje.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ook Ziggo :duh: Pappie wil altijd het goedkoopste boven kwaliteit doen :7 .

Zal GTA Master 1 vanavond sinds jaren niet TV kijken? Je ziet het straks, in....Hé wacht eens even, je kan het helemaal niet zien, de verbinding is weg :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ook Ziggo :duh: Pappie wil altijd het goedkoopste boven kwaliteit doen :7 .

Zal GTA Master 1 vanavond sinds jaren niet TV kijken? Je ziet het straks, in....Hé wacht eens even, je kan het helemaal niet zien, de verbinding is weg :clown: .

Had ik dus ook, ik kwam thuis van werken en wilde lekker op de bank hangen (wat ik normaal nooit doe), doet die verdomde TV het niet. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ook Ziggo :duh: Pappie wil altijd het goedkoopste boven kwaliteit doen :7 .

Zal GTA Master 1 vanavond sinds jaren niet TV kijken? Je ziet het straks, in....Hé wacht eens even, je kan het helemaal niet zien, de verbinding is weg :clown: .

Had ik dus ook, ik kwam thuis van werken en wilde lekker op de bank hangen (wat ik normaal nooit doe), doet die verdomde TV het niet. :duh:

Ik kijk ALTIJD voor het slapen gaan een paar uur Comedy Central. Scrubs, Family Guy, The Simpsons, American Dad, Futerama, That 70's Show en alles wat ik nog vergeten ben wat ik ook leuk vind wil ik niet missen :) .

Latest news:

ZWOLLE - Door een grote storing bij kabelexploitant Ziggo zitten alle klanten van dit bedrijf zonder radio en televisie. Het bedrijf heeft anderhalf miljoen klanten waarvan veel in de provincie Overijssel. Volgens Ziggo staat vast dat het televisiesignaal in de oostelijke helft van het land - van Groningen naar Limburg - verstoord is.

Een woordvoerder sluit echter niet uit dat de storing landelijk is en dat ook het telefoon- en internetverkeer is getroffen. Twitteraars uit het hele land melden dat zij inderdaad geen telefoon en internet hebben. De oorzaak van de storing is nog niet bekend.

De internetsite van Ziggo was dinsdagavond ook lastig of helemaal niet bereikbaar. Niet duidelijk is of dit met de storing zelf heeft te maken of door overbelasting door mensen die op de site informatie zoeken.

bron

De site van Ziggo is trouwens hier ook weer bereikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...