Jump to content

TV Storing

j0uk3

36 leden hebben gestemd

1. 1. Last van TV-Storing?

• Ja, Ik woon in NL
      16
    • Nee, Ik woon in NL
      15
    • Ja, Ik woon in BE
      0
    • Nee, Ik woon in BE
      5

Recommended Posts

Twitteraars uit het hele land melden dat zij inderdaad geen telefoon en internet hebben. De oorzaak van de storing is nog niet bekend.

Dus ze twitteren op het internet om te zeggen dat ze geen internet hebben...? Hebben al die mensen een buurman met draadloos internet van een andere provider dan Ziggo ofzo? :puh:

Maar gelukkig kan iedereen de meeste series wel via het internet op zoeken. Al die amerikaanse tekenseries vallen op zeh interwebz te downloaden, en al die andere NOS, RTL etc. zooi is wel te vinden op uitzendinggemist.nl etc.

Delen op andere websites

Twitteraars uit het hele land melden dat zij inderdaad geen telefoon en internet hebben. De oorzaak van de storing is nog niet bekend.

Dus ze twitteren op het internet om te zeggen dat ze geen internet hebben...? Hebben al die mensen een buurman met draadloos internet van een andere provider dan Ziggo ofzo? :puh:

Maar gelukkig kan iedereen de meeste series wel via het internet op zoeken. Al die amerikaanse tekenseries vallen op zeh interwebz te downloaden, en al die andere NOS, RTL etc. zooi is wel te vinden op uitzendinggemist.nl etc.

Mobiel, schat. Das waar Twitter nog het meest mee gebruikt wordt. Omdat je dan goedkoop ''SMSen'' kan.

@ Fliegel5

Het topic is er omdat er nogal wat problemen zijn. Dat het bij jou weer opgelost is wil nog niet zeggen dat het bij de rest het ook weer doet. Ik kijk nou nog naar een zwart beeld :( .

Delen op andere websites

Wij hebben gisteren tijdens het uitvallen van de pc gelijk aandacht besteed aan dit onderwerp. Mensen belden ons plat en we kregen uit heel Nederland en vooral Groningen meldingen dat de tv was uitgevallen. Nadat wij het bericht online was gezet kwamen er allemaal theorieën naar boven over de eventuele oorzaak hiervan.

Mensen hadden waaronder ik zelf rond 20:00 een flits gezien en daarna een vuurbol. Dat klopte inderdaad en daarom was de link snel gelegd met het uitvallen van de tv's. Persoonlijk weet ik niet als het hier wat mee te maken had en dat maakt me ook niet zoveel uit.

Wat betreft ziggo. Het klopt inderdaad dat ziggo nogal veel last heeft van storingen. Dit was wel de klap op de vuurpijl zo'n anderhalf miljoen mensen die zonder TV en sommige zelfs zonder Telefonie zaten. Ook mijn internet had tijdens dit incident wat vertraging en bepaalde pagina's wouden simpelweg niet laden.

Delen op andere websites

hier hadden we gisteren ook last van maar we hebben altij een nood dingetje dat we teminste 1 2 3 en omrop fryslan kunnen zien

of internet weet ik niet zo!

Delen op andere websites

Hmmm, jammer weer van Ziggo, desondanks ik de reden niet weet vind ik het toch wel vage zaak. Ziggo heeft wel vaker last van knock out partij'tjes. Zo nu en dan gaat onze TV ook op zwart. Hopelijk gaat dit wel ruim verminderen in de toekomst.

Anyway, is er al een reden bekend waarom Ziggo plat lag?

Delen op andere websites

Wij zitten al een geruime tijd bij ziggo en dit is de 1e keer dat de tv het niet deed.

Behalve dan een keer dat ze bij ons in de straat met zo'n kastje bezig zijn.

Maar dat ligt niet aan ziggo.

Delen op andere websites

dat was zo raar

futurama was afgelopen en toen precies daar stopt het beeld

ik dacht komt door comedy central dus ik ga naar onder en daar stond het ook uittraantjes.gif

daar door heb ik malcom in the middle gemist voor het eersttraantjes.gif

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...