Jump to content

Gta gaat ineens sloom


headshotlmfao

Recommended Posts

Hallo mensen. Ik zit met een probleem:

Ik heb een aantal maanden op 25 fps gespeeld, medium settings. Sinds vandaag staat het spel ineens op Auto configure. Dat zijn de settings waarvan het spel vind dat goed voor je computer is. Hierbij heb ik wel een lage fps: 8 gemiddeld. Als ik het spel op 800x600 zet, krijg ik nog steeds 10 tot 13 fps, maar normaal zou ik op 800x600 ongeveer 30 fps moeten krijgen.

Ik heb een trainer op het spel: Simple native 5.3. Met de trainer erop heb ik ook nog gewoon kunnen spelen. Bij het nvidia configuratiescherm staan alle instellingen ook nog gewoon zoals normaal.

Ik heb een commandline.txt met een memrestrict erin.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acer Aspire 8930g

Specs: Intel core 2 duo t6400 @ 2,00 ghz.

Graphics card: nvidia 9600m gt 520 mb

OS: Windows vista home premium.

RAM: 4 gb

Bewerkt: door headshotlmfao
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al een memrestrict, een die goed is voor mijn kaart. ik ben in de lijst een stapje omhoog gegaan, wat niet werkte.

En sprunk, dat is het probleem juist. Als ik de instellingen terug zet zoals ze eerst stonden, gaat het spel zwaar sloom, terwijl hij gewoon normaal zou moeten lopen. Ik snap echt niet wat er is gebeurd waarom het spel ineens zo sloom gaat.

Edit: Het spel werkt ineens weer, beter dan tevoren zelfs.. Ik heb een andere memrestrict gebruikt, grote mogelijkheid dat het daardoor komt. Bedankt :)

Bewerkt: door headshotlmfao
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...