Jump to content

Milly Boele dood gevonden


Gtaboy107

Recommended Posts

Milly Boele dood gevonden

Uitgegeven: 17 maart 2010 00:29

Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 11:31

DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht.

Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt (video). De familie van het meisje is ingelicht.

De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid.

Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Het lichaam van het meisje werd woensdagmorgen omstreeks drie uur geborgen en weggevoerd.

Belangrijke informatie

De gearresteerde agent is werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond. Hij meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden.

De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg. De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is.

De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht.

Amber Alert

Het meisje verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet.

Directeur Frank Hoen van Amber Alert vindt dat de politie eerder landelijk alarm had moeten slaan. Ook demissionair minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie en Binnenlandse Zaken) denkt dat de alarmeringsdienst wellicht niet snel genoeg is ingezet.

Hoen zegt uit ervaring te weten dat een Amber Alert levensreddend kan zijn als het in de eerste uren na een vermissing wordt ingezet. Dit keer werd een etmaal later alarm geslagen via Amber Alert.

Experts

Hoen vindt dat regionale politiekorpsen moeten worden verplicht om direct na een vermissing van een kind contact op te nemen met het Korps landelijke politiediensten (KLPD). ''Daar zitten de experts die kunnen beoordelen of er een Amber Alert moet worden gegeven'', aldus Hoen.

Hirsch Ballin zei dinsdag in de Tweede Kamer Amber Alert ''goed en waardevol'' te vinden en hij wil dan ook dat de financiering ervan doorgaat. Hij zei dat het systeem het beste werkt, als het snel wordt ingezet, en daarom moet er een norm komen van bijvoorbeeld twee uur.

Gekkenwerk, dit is niet meer normaal zeg. Mijn gedachten gaan uit naar de familie...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    10

  • Dr.Oppai

    9

  • Jimmiefitz

    9

  • Cylas

    3

Er worden weleens vaker mensen vermoord in Nederland. Is het nu ineens erger omdat een agent het heeft gedaan, of omdat het een jong meisje betreft?

Pas geleden schoot er eentje ook weer zijn familie overhoop in Zeeland, tja...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg voor de nabestaande, maar wat moet ik hiermee als buitenstaander?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ik denk dat het te maken heeft met de Amber Alert

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ik denk dat het te maken heeft met de Amber Alert

Zo'n Nationale Amber Alert moet je eigenlijk niet zo wijd op TV verspreiden. De gijzelnemers weten dan dat heel het land naar de gijzelaars zoekt. Ze kunnen hun slachtoffer niet eens meer vervoeren. En dan probeer je er maar van af te komen. En omdat ze niet door de gijzelaar willen worden aangegeven vermoorden ze het slachtoffer maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ik denk dat het te maken heeft met de Amber Alert

Zo'n Nationale Amber Alert moet je eigenlijk niet zo wijd op TV verspreiden. De gijzelnemers weten dan dat heel het land naar de gijzelaars zoekt. Ze kunnen hun slachtoffer niet eens meer vervoeren. En dan probeer je er maar van af te komen. En omdat ze niet door de gijzelaar willen worden aangegeven vermoorden ze het slachtoffer maar.

maar moord is niet altijd het doel en ook erger dan gijzeling of ontvoering

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ja, hier sluit ik me bij aan. Natuurlijk is het erg maar al die media-aandacht is echt niet nodig en ik denk dat het dagelijks gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ik denk dat het te maken heeft met de Amber Alert

Zo'n Nationale Amber Alert moet je eigenlijk niet zo wijd op TV verspreiden. De gijzelnemers weten dan dat heel het land naar de gijzelaars zoekt. Ze kunnen hun slachtoffer niet eens meer vervoeren. En dan probeer je er maar van af te komen. En omdat ze niet door de gijzelaar willen worden aangegeven vermoorden ze het slachtoffer maar.

maar moord is niet altijd het doel en ook erger dan gijzeling of ontvoering

Cylas

Daarom.

Kijk gijzeling is hun doel. Dat zeg ik al.

Maar als dan heel het land te horen krijgt dat dat meisje wordt vermist dan hebben de gijzelaars niet veel meer aan het meisje. En lozen ze het dan. Vaak vermoorden ze ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ja, hier sluit ik me bij aan. Natuurlijk is het erg maar al die media-aandacht is echt niet nodig en ik denk dat het dagelijks gebeurd.

Als je iemand terug wil vinden moet iedereen het weten zodat de mensen weten naar wie ze moeten zoeken (stel dat ze gewoon met haar over straat lopen) en zoiets gebeurt echt niet elke dag hoor. Maar misschien is er aan deze zaak wel veel meer aandacht besteed dan aan andere.

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ja, hier sluit ik me bij aan. Natuurlijk is het erg maar al die media-aandacht is echt niet nodig en ik denk dat het dagelijks gebeurd.

Als je iemand terug wil vinden moet iedereen het weten zodat de mensen weten naar wie ze moeten zoeken (stel dat ze gewoon met haar over straat lopen) en zoiets gebeurt echt niet elke dag hoor. Maar misschien is er aan deze zaak wel veel meer aandacht besteed dan aan andere.

CYlas

Het gegeven dat dit landelijk nieuws is, is omdat er gebruik werd gemaakt van Amber Alert.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wat erg.

Ik zou niet weten hoe ik mijn mening anders zou moeten geven. Overigens snap ik die hele heisa rondom dit gebeuren helemaal niet. Waarom zoveel mediaaandacht? Is dat zoals Amfetamientje zegt vanwege de leeftijd of omdat de dader een agent is? Er zijn zoveel van dit soort dingen gebeurd in Nederland en die hebben minder aandacht gekregen.

Ja, hier sluit ik me bij aan. Natuurlijk is het erg maar al die media-aandacht is echt niet nodig en ik denk dat het dagelijks gebeurd.

daar ben ik het mee eens,erg maar niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet gevolgd, dus het is wel handig dat je achteraf allemaal samenvattingen ervan kan lezen :)

Die moordenaar (Sander V, diens foto te zien is op geenstijl) heeft bekend dat hij het heeft gedaan. Ook staat er op geenstijl een bericht dat het meisje diezelfde avond van ontvoering nog is vermoord.

Erg triest, haar laatste woorden aan haar moeder waren: 'ik moet ophangen, er staat iemand aan de deur', vervolgens komt die moeder thuis, geen Milly, na enkele uren gaat ze bellen, geen Milly, en toen lichte ze de politie in. Wellicht was ze toen al helaas dood :N

Mijn condoleance gaan naar de nabestaande, erg triest dat zulke mensen die dit doen nog niet in een gekkenhuis zitten. En dat het er eentje was van de politie vind ik helemaal raar, dan zou je toch denken dat die mensen er zijn om zulke dingen te verkomen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...