Jump to content

Milly Boele dood gevonden


Gtaboy107

Recommended Posts

Ik heb het niet gevolgd, dus het is wel handig dat je achteraf allemaal samenvattingen ervan kan lezen :)

Die moordenaar (Sander V, diens foto te zien is op geenstijl) heeft bekend dat hij het heeft gedaan. Ook staat er op geenstijl een bericht dat het meisje diezelfde avond van ontvoering nog is vermoord.

Erg triest, haar laatste woorden aan haar moeder waren: 'ik moet ophangen, er staat iemand aan de deur', vervolgens komt die moeder thuis, geen Milly, na enkele uren gaat ze bellen, geen Milly, en toen lichte ze de politie in. Wellicht was ze toen al helaas dood :N

Mijn condoleance gaan naar de nabestaande, erg triest dat zulke mensen die dit doen nog niet in een gekkenhuis zitten. En dat het er eentje was van de politie vind ik helemaal raar, dan zou je toch denken dat die mensen er zijn om zulke dingen te verkomen :bonk:

Klopt, mensen vertrouwen je en verwachten niet dat politieagenten dat doen, misschien had hij het zo wel geplant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    10

  • Dr.Oppai

    9

  • Jimmiefitz

    9

  • Cylas

    3

Triest, erg triest. We kunnen zelfs de politie niet meer vertrouwen. Geloof het of niet, ik zelf woon ook in Dordrecht. Toevallig ook op de zelfde school. (Stedelijk Dalton Lyceum) Ik heb vrienden die haar heel goed gekend hebben, ik zelf heb haar een keertje gezien. Zielig voor de ouders...

Link to comment
Delen op andere websites

En dat het er eentje was van de politie vind ik helemaal raar, dan zou je toch denken dat die mensen er zijn om zulke dingen te verkomen :bonk:

Ik heb laatst gehoord dat politieagenten ook mensen zijn, misschien heeft het daarmee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Politie agenten zijn inderdaad ook gewoon mensen. En andere mensen kunnen niet altijd goed inschatten wat er in iemand zijn hoofd omgaat. In dit geval heeft de ex-agent heel goed kunnen verbergen wat hij van plan was en wat hij had gedaan. Nadat hij met zijn ondertussen ex-vriendin had gesproken heeft hij al wel niet gedwongen besloten om zichzelf aan te geven.

Elke moord is erg. Ik vind dit niet erger dan als er iemand van dertig jaar word vermoord. Die persoon heeft een wat langer leven gehad, maar dat betekend nog niet dat iemand anders het recht heeft jou leven weg te nemen.

R.I.P Milly!

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel erg dat Milly gewoon aan de telefoon al had gezegt van: De buurman staat voor de deur, Dat is gewoon al een bekentenis. Maar dat de politie heeft toen niks gedaan. Ik had gelijk een groots buurtonderzoek gedaan. Maar wat heeft de politie gedaan. Die zijn naar alle uithoeken van de stad gegaan om te zoeken. Inplaats van dat ze dichterbij huis begonnen.

Daarnaast vloog er ook al boven het huis een helikopter en Zeg nou niet dat die helikopter een groot gat 2 tuintjes naast Milly's huis niet had kunnen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel erg dat Milly gewoon aan de telefoon al had gezegt van: De buurman staat voor de deur, Dat is gewoon al een bekentenis. Maar dat de politie heeft toen niks gedaan. Ik had gelijk een groots buurtonderzoek gedaan. Maar wat heeft de politie gedaan. Die zijn naar alle uithoeken van de stad gegaan om te zoeken. Inplaats van dat ze dichterbij huis begonnen.

Daarnaast vloog er ook al boven het huis een helikopter en Zeg nou niet dat die helikopter een groot gat 2 tuintjes naast Milly's huis niet had kunnen zien.

ik heb gehoord dat ze alleen had gezegt dat er een man voor de deur stond en geen buurman.

en met die tuin heb ik op tv gehoord dat dat dicht was gemetseld ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Al toen de ouders Milly's verdwijning die avond meldden, hoorde de politie dat zij een buurman voor de deur had zien staan. Al haar spulletjes waren nog thuis. De politie wist dus dat er een grote kans was dat zij door een buurman werd vastgehouden. Toch gingen geen alarmbellen rinkelen en werd op de automatische piloot een buurtonderzoek gehouden en een plaatselijk sms-alert gegeven. "Wij werken nu eenmaal volgens vaste scenario's", aldus hoofdofficier van justitie P. van de Beek.

Bron: Telegraaf

was ook al gister vertelt tijdens persconferentie.

Link to comment
Delen op andere websites

Al toen de ouders Milly's verdwijning die avond meldden, hoorde de politie dat zij een buurman voor de deur had zien staan. Al haar spulletjes waren nog thuis. De politie wist dus dat er een grote kans was dat zij door een buurman werd vastgehouden. Toch gingen geen alarmbellen rinkelen en werd op de automatische piloot een buurtonderzoek gehouden en een plaatselijk sms-alert gegeven. "Wij werken nu eenmaal volgens vaste scenario's", aldus hoofdofficier van justitie P. van de Beek.

Bron: Telegraaf

was ook al gister vertelt tijdens persconferentie.

ja ach,hart van nederland is ook niet echt betrouwbaar he:P

Link to comment
Delen op andere websites

Maar bij de onderzoek van Milley boele dood. Hebben grote fouten gemaakt.

DE LINK: http://www.nu.nl/binnenland/2207505/grote-fouten-bij-opsporing-milly-boele.html

____________________________________________________________________________________________

'Grote fouten bij opsporing Milly Boele'

Uitgegeven: 18 maart 2010 06:58

Laatst gewijzigd: 18 maart 2010 10:23

AMSTERDAM - Bij de zoektocht naar het vermoorde 12-jarige meisje Milly Boele zijn grote fouten gemaakt. Dat zeggen deskundigen donderdag in het AD en De Telegraaf.

Milly dood gevondenslideshow De politie had meteen met een speurhond bij buurtbewoners langs moeten gaan, zeggen oud-rechercheur Dick Gosewehr en politiepsycholoog Harrie Timmerman in De Telegraaf.

Boele had vlak voor haar verdwijning haar moeder aan de telefoon. Ze hing op om open te doen voor 'een buurman'.

De politie had volgens de deskundigen meteen bij buurtbewoners moeten aanbellen en tuinen moeten doorzoeken met speurhonden. Als iemand had geweigerd, was dat volgens hen des te meer reden geweest om daar extra onderzoek te doen.

Speurhonden

Justitie zegt in het AD dat de inzet van speurhonden 'één van de scenario's' was die klaarstonden voor als andere methoden tot niets zouden leiden. Ook zouden er veel aanwijzingen zijn dat de ontvoerder niet uit de buurt kwam.

Rechtspsycholoog Jasper J. van der Kemp zegt in de krant echter dat de betrokkenheid van een buurman prioriteit had moeten krijgen.

De politie heeft volgens hem te zorgvuldig willen werken, terwijl haast nodig was. Boele werd dinsdagavond gevonden. Ze was in Dordrecht begraven in de tuin van de 26-jarige agent Sander V., twee huizen naast haar ouderlijke woning.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ik vind het heel erg!! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn nou eenmaal moeilijke situaties voor de politie, want als ze eerst alle buurmannen waren nagegaan, en iemand hadden opgepakt terwijl dit achteraf de verkeerde bleek te zijn, kregen ze natuurlijk de wind van voren, keiharde wind. Ook konden ze wel speurhonden enzo ingaan zetten, maar het kon (wat de politie waarschijnlijk vaker heeft meegemaakt) ook gewoon een meisje zijn die bij vriendinnen was, haar mobiel thuis was vergeten of iets anders. Helaas was het dat ditkeer niet.

Mannen die niet betrokken waren bij het onderzoek kunnen nu sterk gaan zitten lullen, maar als ze zelf een leidinggevende functie hadden, zaten ze wel anders te piepen...

Nogmaals R.I.P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af of het zonder concrete aanwijzingen juridisch wel toegestaan is om zomaar in elke tuin met een speurhond rond te lopen. Lijkt me niet.

Geen idee, maar ze zouden het eventueel wel zonder bevel kunnen proberen.

Als er een meisje uit je buurt vermist is, is het toch te verdacht om even een snuffelende hond te weigeren. :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af of het zonder concrete aanwijzingen juridisch wel toegestaan is om zomaar in elke tuin met een speurhond rond te lopen. Lijkt me niet.

Geen idee, maar ze zouden het eventueel wel zonder bevel kunnen proberen.

Als er een meisje uit je buurt vermist is, is het toch te verdacht om even een snuffelende hond te weigeren. :7.

Dat is zeker verdacht. Maar ik denk wel dat diegene dan in zijn recht staat. En dat het weigeren van zo'n verzoek niet betekent dat de politie dan zomaar je tuin in mag komen, maar dat ze wat concreets moeten hebben.

Zo is het tenminste altijd in Amerikaanse series. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...