Jump to content

Milly Boele dood gevonden


Gtaboy107

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    10

  • Dr.Oppai

    9

  • Jimmiefitz

    9

  • Cylas

    3

Om te beginnen vind ik het natuurlijk vreselijk dat het gebeurd is. Toch vind ik alle ophef wat overdreven. "Amber Alert te laat uit laten gaan": ze bleek al dood toen de melding gedaan werd. "De politie had meteen de buurt moeten uitkammen met speurhonden": In dit geval was het spoor waarschijnlijk uitgekomen bij de woning van de dader. Maar als we bij ieder vermist kind meteen honden gaan inzetten, komen we tientallen speurhonden tekort. Er worden dagelijks kinderen vermist, die later weer opduiken, hetgeen de ouders in dit geval ook hoopten, want wellicht was ze naar een vriendinnetje, of sportclub of manege. En zo kunnen we blijven discuseren, en zal er ook wel een onderzoek gedaan worden naar het opsporingsonderzoek zoals het is gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af of het zonder concrete aanwijzingen juridisch wel toegestaan is om zomaar in elke tuin met een speurhond rond te lopen. Lijkt me niet.

Geen idee, maar ze zouden het eventueel wel zonder bevel kunnen proberen.

Als er een meisje uit je buurt vermist is, is het toch te verdacht om even een snuffelende hond te weigeren. :7.

Dat is zeker verdacht. Maar ik denk wel dat diegene dan in zijn recht staat. En dat het weigeren van zo'n verzoek niet betekent dat de politie dan zomaar je tuin in mag komen, maar dat ze wat concreets moeten hebben.

Zo is het tenminste altijd in Amerikaanse series. :clown:

Natuurlijk, maar als sommige buren het weigeren dan kan de politie deze wel meer in de gaten houden.

Als de bureaucratische rompslomp dan geregeld is weet je waar je moet beginnen, dat scheelt weer tijd =].

vanochtend op het nieuws vertelede ze dat ze al dood was voor de politie was ingeschakeld.

het maakte dus niet uit of die honden er waren of niet.

Om te beginnen vind ik het natuurlijk vreselijk dat het gebeurd is. Toch vind ik alle ophef wat overdreven. "Amber Alert te laat uit laten gaan": ze bleek al dood toen de melding gedaan werd. "De politie had meteen de buurt moeten uitkammen met speurhonden": In dit geval was het spoor waarschijnlijk uitgekomen bij de woning van de dader. Maar als we bij ieder vermist kind meteen honden gaan inzetten, komen we tientallen speurhonden tekort. Er worden dagelijks kinderen vermist, die later weer opduiken, hetgeen de ouders in dit geval ook hoopten, want wellicht was ze naar een vriendinnetje, of sportclub of manege. En zo kunnen we blijven discuseren, en zal er ook wel een onderzoek gedaan worden naar het opsporingsonderzoek zoals het is gedaan.

Je kijkt naar dit soort "fouten" om het volgende keer beter te doen, niet om wat te zeiken te hebben.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

''life still goes on''

Het is natuurlijk erg voor de nabestaanden, maar om er zoveel ophef over te maken (in de media vooral) vind ik zwaar overdreven :N. Op paar fora waar ik heb gekeken worden er zelfs grappen gemaakt :7.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Het hele land heeft het er over. Bij Nederlands praatte de leraar er het hele uur over. Altijd zijn er "fouten" gemaakt door de politie, maar als die man niet zo gek was geweest was er niks gebeurd.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Het zoveelste bewijs dat Nederland een hele grote schapenkudde met een mongool als herder is...

Dan wil ik graag de andere horen...

Oh, en vertel er voor de grap ook even bij wat die herder wel goed gedaan heeft, dan zul je zien dat de lijstje ongelijk zijn.

Oh, en je kan gelijk zien wie het zwarte schaap is

Link to comment
Delen op andere websites

Het zoveelste bewijs dat Nederland een hele grote schapenkudde met een mongool als herder is...

Alleen omdat de media je alleen de slechte dingen zegt betekent niet dat er alleen slechte dingen gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je gelijk in Hayte, echter mogen ze dan wel het goede nieuws presenteren naast het slechte nieuws. Heel soms word er goed nieuws gepresenteerd, toen op het nieuws kwam dat het kabinet Balkenende gevallen was kwam ik niet meer bij. Ze mogen vaker zulk nieuws presenteren, dan blijft het voor iedereen leuk :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

''life still goes on''

Het is natuurlijk erg voor de nabestaanden, maar om er zoveel ophef over te maken (in de media vooral) vind ik zwaar overdreven :N. Op paar fora waar ik heb gekeken worden er zelfs grappen gemaakt :7.

Het zal je eigen kind maar zijn, zoiets doe je gewoon niet :N

Ik vind het heel triest dat een kind zo aan zijn einde moet komen :(

Link to comment
Delen op andere websites

''life still goes on''

Het is natuurlijk erg voor de nabestaanden, maar om er zoveel ophef over te maken (in de media vooral) vind ik zwaar overdreven :N. Op paar fora waar ik heb gekeken worden er zelfs grappen gemaakt :7.

Het zal je eigen kind maar zijn, zoiets doe je gewoon niet :N

Ik vind het heel triest dat een kind zo aan zijn einde moet komen :(

hitler heeft ook miljoenen vermoord en daar worden ook zat grappen over gemaakt.

ik vind het opzich wel kunnen dat er grappen over worden gemaakt want de meeste mensen hebben niks met die gene die vermoord is en het doet hun niks.

Link to comment
Delen op andere websites

''life still goes on''

Het is natuurlijk erg voor de nabestaanden, maar om er zoveel ophef over te maken (in de media vooral) vind ik zwaar overdreven :N. Op paar fora waar ik heb gekeken worden er zelfs grappen gemaakt :7.

Het zal je eigen kind maar zijn, zoiets doe je gewoon niet :N

Ik vind het heel triest dat een kind zo aan zijn einde moet komen :(

hitler heeft ook miljoenen vermoord en daar worden ook zat grappen over gemaakt.

ik vind het opzich wel kunnen dat er grappen over worden gemaakt want de meeste mensen hebben niks met die gene die vermoord is en het doet hun niks.

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Tuurlijk is dat normaal. Een aantal Joden hebben 60 jaar geleden wat verschrikkelijks meegemaakt. Maar elke bevolkingsgroep heeft wel eens wat verschrikkelijks meegemaakt. Dus als we jou redenatie doortrekken dan mogen we nergens grappen over maken. De Indianen zijn uitgemoord door de Europeanen, mogen we nu geen grappen meer maken over Indianen?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Tuurlijk is dat normaal. Een aantal Joden hebben 60 jaar geleden wat verschrikkelijks meegemaakt. Maar elke bevolkingsgroep heeft wel eens wat verschrikkelijks meegemaakt. Dus als we jou redenatie doortrekken dan mogen we nergens grappen over maken. De Indianen zijn uitgemoord door de Europeanen, mogen we nu geen grappen meer maken over Indianen?

Ik snap jou ook wel, maar dat doe je niet. Ik heb trouwens ook nog nooit een grap gemaakt over de Indianen. En die Godfather zegt het doodleuk. Alsof het niks uitmaakt. Mijn halve familie is uitgemoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...