Jump to content

Milly Boele dood gevonden


Gtaboy107

Recommended Posts

Vind jij het dan normaal dat er grappen over Joden worden gemaakt? Nee, het is echt heel grappig dat er 6 miljoen Joden zijn vermoordt.

Tuurlijk is dat normaal. Een aantal Joden hebben 60 jaar geleden wat verschrikkelijks meegemaakt. Maar elke bevolkingsgroep heeft wel eens wat verschrikkelijks meegemaakt. Dus als we jou redenatie doortrekken dan mogen we nergens grappen over maken. De Indianen zijn uitgemoord door de Europeanen, mogen we nu geen grappen meer maken over Indianen?

Ik snap jou ook wel, maar dat doe je niet. Ik heb trouwens ook nog nooit een grap gemaakt over de Indianen. En die Godfather zegt het doodleuk. Alsof het niks uitmaakt. Mijn halve familie is uitgemoord.

Jij doet het niet, 'wij' wel. Grappen werken vaak juist als een pleister op gevoelige wonden.

Je kunt er ook maar beter aan wennen, want je zult er je hele leven mee geconfronteerd worden.

Op de een of andere manier denken sommige mensen dat die grappen er zijn om te kwetsen of om na te trappen.

Lach er gewoon om en vang het niet te serieus op.

Als je zure aardbeien hebt knijp je er toch ook geen citroen boven uit? Nee, gooi er gewoon wat suiker over.

Ga jij dan maar eens een zo een grap maken tegen de ouders van het vermoorde kind, ik denk dat jij dan met een pleister niet zal toekomen ...

En er aan wennen :7 Ik heb nog nooit iemand een grap horen maken over iemand die pas vermoord is :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    10

  • Dr.Oppai

    9

  • Jimmiefitz

    9

  • Cylas

    3

Maar jij neemt het nu op voor die amfenamientje, terwijl ik het eigenlijk tegen hem had.

Ja, dat gebeurt weleens als mensen het met elkaar eens zijn ; heel vreemd.

Ga jij dan maar eens een zo een grap maken tegen de ouders van het vermoorde kind, ik denk dat jij dan met een pleister niet zal toekomen ...

Nee, natuurlijk zeg je zoiets niet tegen de ouders, moet ik nou alles gaan voorkauwen?

En er aan wennen :7 Ik heb nog nooit iemand een grap horen maken over iemand die pas vermoord is :N

Ok, ik hield geen rekening met mensen die zichzelf afsluiten van de huidige samenleving door zich in een grot op te sluiten, mijn fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie niet?

Overigens denk ik dat mijn kennis van de huidige samenleving bovengemiddeld is voor mijn leeftijd, maar daar kunnen we ook best over discussiëren hoor.

Maak jij een topic aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...