iefen Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 hoi ik heb de logitech 210 das een 2.1 speakerset maar ik heb probleempje mee ik heb nu een nieuwe soundcard en hij werkt wel hoor maar mijn sub doet raar als ik de deur achter mijn stoel open doe krijg ik een heel hard geluid uit mijn sub en ook vaak als ik met een mp5 in cod schiet krijg ik hetzelfde dit is erg irritant want de mensen met wie ik op skype zit hebben dr ook last van ps mijn 2.1 gaat allemaal door groene minijack niet door nog andere kabels plzz help me snel >>> Door Thundercover: Bumpen kan enkel tegen je werken. Niet iedereen zit 24/7 op dit forum, dus een beetje geduld mag je best hebben. <<< Reageren
Emaitroy Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Ik snap je probleem niet, zou je 't beter kunnen uitleggen? Reageren
iefen Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 er valt niet veel aan te snappen er komt gewoon een hele lage toon uit mijn subwoofer en als ik mijn deur open doe wordt hij nog lager Reageren
Emaitroy Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 een subwoofer is bedoelt voor hele lage tonen dus nee het is nog steeds niet duidelijk. En dat als je je deur open doet dat het nog lager word zal wel te maken hebben met de aukoestiek van jullie huis en er gaan waarschijnlijk wat dingen meetrillen dit versterkt het geluid. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Zet de bass instellingen lager in de software van je soundcard, of eventueel met een draaiknop achter op je subwoofer. Reageren
iefen Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 ja maar een subwoofer moet geen lage tonen geven als er niks wordt gezet en als er geen muziek is het is zo erg dat ik nu 2.0 moet gebruiken Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Test eens of de speakers wel goed werken op de onboard souncard van je moederbord. Dan kunnen we uitsluiten of het aan de speakers ligt ja of nee. Dan moet je wel even de geluidskaart eruit halen en die onboard eventueel weer activeren via de BIOS. Of test de speakers op een andere PC. Reageren
RoL0 Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Wat probeer je nou te zeggen? Hoor je een constante bromtoon? Kijk dan even of je de speakerset op een stekkerdoos hebt aangesloten waar je ook allerlei adapters op hebt aangesloten, deze willen wel eens een brom veroorzaken. Oplossing is dan om hem in een ander stopcontact te stoppen. Of snap ik je probleem niet? RoL0 Reageren
iefen Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 oke ik ga moge ff kijken of het aan de speakers ligt en ff de stekker ergens anders in steken probleem was: kwam door me soundcard heb deze nu op de onboard gezet alles weer normal btw had ik de sound card dr niet ingezetn voor mijn speakers maar voor mijn headset die ik heb besteld, hoop dat ik hier geen props mee krijg anders kaart van me zusje's pc nodig en anders nieuwe kopen slotje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.