Jump to content

Infernus kwijt


Jimmiefitz

Recommended Posts

nadat ik de missie bryce's infernus speelde kreeg ik een infernus

ik parkeerde 'm toen bij het safehouse van playboy x en de volgende keer dat ik keen was ie weg!

hoe komt dat en hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb jij je infernus niet goed binnen de gele lijnen van de parkeerplaats gezet.

En een nieuwe krijgen van bryce is niet mogelijk je zou wel een nieuwe kunnen krijgen door mee te doen aan een race van Brucie.

Er staan dan meestal sportauto's en dan staat er ook nog wel eens een infernus tussen.

Deze moet je dan gewoon stelen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb jij je infernus niet goed binnen de gele lijnen van de parkeerplaats gezet.

En een nieuwe krijgen van bryce is niet mogelijk je zou wel een nieuwe kunnen krijgen door mee te doen aan een race van Brucie.

Er staan dan meestal sportauto's en dan staat er ook nog wel eens een infernus tussen.

Deze moet je dan gewoon stelen. :tu:

Dat kan gebeuren als die eikels van de politie je achterna zit, soms botsen ze tegen je wagen zodat ie nietmeer in het vak staat, of erger, ze stelen hem om je achterna te zitten! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je hebt opgeslagen? En ik denk ook dat je het niet goed hebt geparkeerd. Soms kan het zijn dat de medeweggebruikers je auto aan de kant duwen, uit het vak. Dan slaat hij hem ook niet op. Ik zal die missie opnieuw doen als je daarvoor hebt opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb jij je infernus niet goed binnen de gele lijnen van de parkeerplaats gezet.

En een nieuwe krijgen van bryce is niet mogelijk je zou wel een nieuwe kunnen krijgen door mee te doen aan een race van Brucie.

Er staan dan meestal sportauto's en dan staat er ook nog wel eens een infernus tussen.

Deze moet je dan gewoon stelen. :tu:

Dat kan gebeuren als die eikels van de politie je achterna zit, soms botsen ze tegen je wagen zodat ie nietmeer in het vak staat, of erger, ze stelen hem om je achterna te zitten! :Y

<3 Pay & Spray

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook wel eens gehad dat ik politie achter me aan had en die steelde mij auto

ik zag dat gelukkig dus heb snel die auto weer terug gepakt en met me eigen auto gevlucht

Toen dat bij mij voorkwam werd ik gewoon woest! Dat ze gewone wagens van de weg stalen was al lang bekend voor mij, maar dan mijn mooie wagen?! Daar moeten ze met hun vuile poten afblijven! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...