neal07 Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2010 hallo, beide opties (job van lj, en race van brucie) zijn uit het menu van beide in mijn mobieltje verdwenen. job had ik nog maar 2x gedaan en races ook 2 keer, ik heb ze beide als vriend wel wat verwaarloosd, ik krijg alleen nog maar hun voicemail sinds 2 a 3 in game weken en ze bellen mij niet meer(behalve lj omdat ik met de laatse missie revenge bezig ben) maar vind het zo vreemd dat zowel job als race verdwenen zijn. iemand enig idee wat het probleem kan zijn? bvd neal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Tijdens de Finalemissies kun je deze zijmissies niet doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Tijdens de Finalemissies kun je deze zijmissies niet doen . Laten we even volledig zijn? Bij de laatste missie's (de keuzes) is niemand van je vrienden te bereiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Bedankt,ik begon al zoiets te vermoeden. Nah ga ik eerst maar Stevie`s car theft en de vigilante en most wanted allen eerst afmaken voordat ik voor de vijftigste keer de laatse missie probeer( ik suk in helivliegen ) mvg neal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Ik ben het helivliegen gewend van SA, dus heb ik de controls van het vliegen veranderd in die van sa. Als je een toetsenbord gebruikt kun je die ook aanpassen aan wat je het liefste wilt. Dat doe je door in het hoofdmenu naar controls(Ofzo)>>mouse en keyboard>>redifine controls te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2010 Yup thanks , ik ga het nu ook met het keyboard proberen, die xbox controler werkt super op mijn pc , alleen met het vliegen gaat het mij niet al te best af, maar dat ligt meer aan mijzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.