Jump to content

little jacob`s job en brucie`s races verdwenen


neal07

Recommended Posts

hallo, beide opties (job van lj, en race van brucie) zijn uit het menu van beide in mijn mobieltje verdwenen.

job had ik nog maar 2x gedaan en races ook 2 keer, ik heb ze beide als vriend wel wat verwaarloosd, ik krijg alleen nog maar hun voicemail sinds 2 a 3 in game weken en ze bellen mij niet meer(behalve lj omdat ik met de laatse missie revenge bezig ben) maar vind het zo vreemd dat zowel job als race verdwenen zijn.

iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

bvd neal

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt,ik begon al zoiets te vermoeden.

Nah ga ik eerst maar Stevie`s car theft en de vigilante en most wanted allen eerst afmaken voordat ik voor de vijftigste keer de laatse missie probeer( ik suk in helivliegen :duh: )

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helivliegen gewend van SA, dus heb ik de controls van het vliegen veranderd in die van sa. Als je een toetsenbord gebruikt kun je die ook aanpassen aan wat je het liefste wilt.

Dat doe je door in het hoofdmenu naar controls(Ofzo)>>mouse en keyboard>>redifine controls te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...