paul007 Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Hey iedereen. Eerst maar even het lijstje: Type: Emoticon Stijl: Zie uitleg hieronder Grootte: Gewoon de grootte van een normale/grote emoticon. Ik weet niet tot hoe groot Windows Live toestaat. Voorbeeld: Tekst: - Rand: - Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Ik vraag me af of ik ook een emoticon kan aanvragen voor Windows Live, hihi, mijn excuses als dit onmogelijk is. Maar ik zou dus graag een emoticon willen hebben van het moment waarbij die gasten van de heineken reclame helemaal los gaan. Deze dus: Gewoon in een klein blokje/emoticon. Mijn vraag is dus: is dit mogelijk en kunnen jullie het voor mij regelen? Ik zou het erg tof vinden als iemand dit voor elkaar kan krijgen. Thanks, cheers en WHAAAAAA paul007 Reageren
Kloep Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Wil je van allemaal, of maar van 1 gezicht? Ik raad je 1 gezicht aan, omdat je het dan nog een beetje duidelijk houdt. Alle vier kan wel, maar dan zie je waarschijnlijk slechts puntjes, en kan je er geen gezicht meer in herkennen. Ik hoor het wel, en dan zal ik het voor je maken. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Wil je van allemaal, of maar van 1 gezicht? Ik raad je 1 gezicht aan, omdat je het dan nog een beetje duidelijk houdt. Alle vier kan wel, maar dan zie je waarschijnlijk slechts puntjes, en kan je er geen gezicht meer in herkennen. Ik hoor het wel, en dan zal ik het voor je maken. Doe dan maar gewoon één gezicht. En dan liefst het gezicht van 0:24 seconden, waarbij die bij de biertjes staat. Ik hoop dat ik niet te veel van je vraag, in ieder geval hartstikke bedankt dat je het wilt doen! (Y) Cheers paul007 Bewerkt: 17 maart 2010 door paul007 Reageren
Kloep Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Het is lastig, omdat het niet echt duidelijk is. Hopelijk is dit een beetje wat je hoopte. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Het is lastig, omdat het niet echt duidelijk is. Hopelijk is dit een beetje wat je hoopte. Het ding is... eigenlijk wil ik dat het beweegt. Het is een fragment van ongeveer een seconde ofzo en dat het dan telkens herhaald. Ook had ik hem ietsie groter gewild. Maar ik weet niet of dit mogelijk is? Zelf heb ik wel een emoticon die ook een beweging van ongeveer 1 seconde maakt en iets groter is maarja. In ieder geval hartstikke bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.